ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

یک ماه مانده به پایان سال 2016، مرسدس رکورد فروش سال قبل خود را شکست

اگر قرار بود مرسدس بنز دستیابی به آمار فروش سال قبل را هدف امسال خود قرار دهد، کارکنان این شرکت می توانستند زودتر از موعد به تعطیلات رفته و کل ماه دسامبر را به گردش ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

اگر قرار بود مرسدس بنز دستیابی به آمار فروش سال قبل را هدف امسال خود قرار دهد، کارکنان این شرکت می توانستند زودتر از موعد به تعطیلات رفته و کل ماه دسامبر را به گردش و تفریح مشغول شوند!

mb-factory

با شکل گیری زبان طراحی جدید مرسدس و ارایه محصولات مختلف بر پایه آن، برخی افراد به دلیل شباهت بسیار زیاد اتومبیل ها، این کمپانی را مورد انتقاد قرار می دهند. اما چه خوب چه بد، این رویه مورد استقبال مشتریان بوده و تلاش های مرسدس در جلب نظر مثبت آنها موفقیت آمیز بوده است.

mb-design-philosophymercedes-c-e-s-class

نوامبر امسال چهل و پنجمین ماه متوالی است که فروش مرسدس روندی صعودی داشته؛ به عبارت دیگر برای 4 سال پیاپی، مرسدس بنز هر ماه نسبت به ماه قبل تعداد خودروی بیشتری فروخته است.

در دنیای پر رقابت امروزی این امر بسیار دشوار است و حفظ روند پیشرفت نیاز به تصمیمات درست در تمامی مقاطع دارد که به نظر می رسد مرسدس علی رغم برخی انتقادها مسیر درستی را در پیش گرفته است.

2017_mercedes-benz_e-class_us_113

با فروش جهانی 182,602 دستگاه خودرو در ماه نوامبر 2016، مرسدس با همان ریتم قبلی فروش خود را افزایش داده است. این رقم نسبت به ماه نوامبر پارسال نشان از 12.7 درصد پیشرفت داشته که رقمی درخور توجه است.

از ابتدای سال 2016 تا انتهای ماه نوامبر نیز آمار فروش کلی برای ستاره صنعت خودرو 1,893,619 دستگاه ثبت شده که از میزان فروش کل سال 2015 بهتر بوده و از رشد 11.8 درصدی حکایت دارد.

mercedes-benz-suv-range

در ماه قبل مرسدس همچنین توانسته به عنوان پرفروش ترین برند لوکس در کشورهایی مثل آلمان، فرانسه، سوئیس، اتریش، ژاپن، ایالات متحده، تایوان و کانادا دست پیدا کند.

نگاهی به آمار منتشره نشان می دهد که شاسی بلندهای مرسدس بسیار موفق عمل کرده و یک سوم از میزان فروش ماه نوامبر را به خود اختصاص داده اند؛ همچنین سدان جدید و محبوب اشتوتگارتی ها یعنی E کلاس نسل پنجم (W213) بسیار قدرتمند وارد میدان شده و توانسته به فروش بالایی دست یابد.

mercedes-suvs

2017_mercedes-benz_e-class_us

البته در این بین C کلاس کماکان محبوبترین اتومبیل کنونی مرسدس بوده و از سال 2014 تاکنون با فروش بیش از یک میلیون دستگاه نقشی کلیدی در موفقیت این کمپانی ایفا کرده است.

2017-mercedes-benz-c300

شایان ذکر است در سال گذشته رقیب دیرینه مرسدس یعنی ب ام و، توانست به عنوان پرفروش ترین برند لوکس دست یابد؛ اما امسال وضعیت کاملا متفاوت بوده و مرسدس با اختلاف این عنوان را به خود اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آی تی گرد
    آی تی گرد | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    باز BMW یه چیز دیگه است?

مطالب پیشنهادی