ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: گلکسی اس 8 به همراه نمایشگر بدون حاشیه و دکمه هوم مجازی عرضه می شود

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد با گلکسی اس 8 که سال آتی به بازار عرضه می شود، بسیاری از مشخصات مورد انتظار آیفون 8 را زودتر به موبایل هوشمند خود بیاورد؛ مشخصاتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد با گلکسی اس 8 که سال آتی به بازار عرضه می شود، بسیاری از مشخصات مورد انتظار آیفون 8 را زودتر به موبایل هوشمند خود بیاورد؛ مشخصاتی مانند نمایشگر بدون حاشیه OLED و دکمه هوم مجازی تعبیه شده در نمایشگر.

خبرگزاری Bloomberg چندی پیش در گزارشی به نقل از «منابعی آگاه در این باره» نوشت که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 8 بازطراحی شده را تا پیش از پایان سه ماهه نخست 2017 و در ماه مارس به بازار عرضه کند؛ اما این تاریخ عرضه احتمال دارد به مدت یک ماه به تعویق بیفتد تا سامسونگ با پشت سر گذاشتن مراحل کامل تست و بررسی، از بروز مجدد وقایع مربوط به گلکسی نوت 7 جلوگیری کند.

گفته می شود این موبایل بدون حاشیه، در اندازه هایی مشابه مدل های 5.1 و 5.5 اینچی خانواده اس 7 به دست مشتریان خواهد رسید و نمایشگر، تمام پنل جلویی را خواهد پوشاند. در مجموع، به نظر می رسد که گلکسی اس 8 شباهت زیادی به موبایل مفهومی Mi MIX شیائومی خواهد داشت که مدتی پیش در تعداد محدود به بازار عرضه شد.

galaxy-s7-edge-iphone-7-plus-w600

علاوه بر این، ظاهراً سامسونگ برنامه دارد از دستیار هوشمندی بسیار متفاوت با نمونه های پیشین رونمایی کند که می تواند پیامک ارسال کرده، تماس صوتی برقرار نماید و برنامه های زمانی کاربر را تنظیم کند.

توسعه این تکنولوژی هوش مصنوعی برعهده Viv Labs بوده که توسط توسعه دهندگان هوش مصنوعی سیری تشکیل شده و در ماه اکتبر گذشته، از سوی سامسونگ خریداری شد. منابع بلومبرگ می گویند که سامسونگ قصد دارد با هدف جلوگیری از افزایش هزینه تولید، استفاده از دوربین دوگانه را در گلکسی اس 8 کنار بگذارد و همچنین، احتمال دارد این پرچمدار از جک 3.5 میلی متری هدفون هم بی بهره باشد.

گفتنی است که در طرف دیگر، شایعات از آماده شدن اپل برای عرضه آیفونی اشاره دارند که آن نیز از نمایشگر بدون حاشیه OLED و دکمه هوم مجازی بهره مند خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی آیفون جدید اپل می توان به قاب تمام شیشه ای و استفاده از فناوری شارژ بدون سیم اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    اینکه سامسونک بدون حاشیه باشه دکمه هوم فلان همش شایعه هستش سامسون چنین ریسک بزگی نمیکنه چون بشدت اسیب پذیری گوشی بالا میره ک ضربه پذیر لطفا انقدر شایعه نسازین راجب این برند بابا ولش کنید تورو خدا انقدر اخبار جدید الکترونیک هست که وقت برای این شایعات مزخرف نیستش لطفا مطالب پربارتر بهتر رو بزارین

  • moein
    moein | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    آقای نویسنده...آقای ضیایی عزیز
    سوالی داشتم

    شما از روی کدوم حس و تفکر میاید میگید سامسونگ قصد دارد قابلیت های گفته شده ی آیفون 8 رو روی گلکسی اس 8 پیاده کند...مثلا میخواید بگید سامسونگ داره از اپل کپی میکنه؟؟؟...یا میخواید این ذهنیت رو توی مغز خواننده به وجود بیارید که همه برگ های برنده دست اپله و اگه سامسونگ هم زودتر کار جدیدی بکنه بازم ینی کپی کرده؟؟؟...عزیز من...اتفاقا این قابلیت ها اول برای سامسونگ بصورت شایعه گفته میشد لطفا یک متن از روی تعصب ننویسید که خواننده احساس بی اعتمادی نسبت به سایتتون پیدا کنه

    • faraz mohamadi
      faraz mohamadi | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

      Daghighan

مطالب پیشنهادی