ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های OLED سونی سال آینده به بازار می آیند

اگرچه سونی یکی از معتبرترین برندهای محصولات صوتی و تصویری به شمار می رود، اما نمی توان آنها را در حوزه نمایشگرهای OLED تحسین کرد. تنها تلویزیون OLED این کمپانی که به بازار مصرف عمومی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اگرچه سونی یکی از معتبرترین برندهای محصولات صوتی و تصویری به شمار می رود، اما نمی توان آنها را در حوزه نمایشگرهای OLED تحسین کرد. تنها تلویزیون OLED این کمپانی که به بازار مصرف عمومی راه یافت، نمایشگری 11 اینچی داشت که در سال 2008 به مبلغ 2500 دلار به فروش می رسید.

اما به نظر می رسد در سال 2017 این وضعیت تغییر می کند و شرکت ژاپنی قصد دارد تلویزیون 55 اینچی را با تکنولوژی OLED و به مبلغ 2000 دلار وارد بازار نماید.

طبق گزارش «جان آرچر» از فوربز، در نیمه دوم سال 2017 شاهد رونمایی از تلویزیون های 55 و 65 اینچی OLED سونی خواهیم بود که به ترتیب 2 و 3 هزار دلار قیمت دارند، و پنل های مورد استفاده در آنها توسط LG Display تولید خواهند شد.

این اطلاعات از انجمن OLED به دست آمده، که گروهی صنعتی متشکل از شرکت های فعال در صنعت تلویزیون های OLED از جمله LG هستند.

sony-oled-tv-launch
تلویزیون اولد 11 اینچی و 2500 دلاری سونی در سال 2008

گفتنیست در صورت صحت این خبر، می توان محصولات OLED سونی را از نظر قیمت، قابل رقابت با ارزان ترین تلویزیون های 4K اولد بازار یعنی مدل های B6P ال جی دانست، دستگاه هایی که یکی از بهترین نمونه ها در حال حاضر به شمار می روند.

همان طور که می دانید فناوری نمایشگرهای اولد به خاطر ارائه رنگ مشکی کامل و کنترانست بی نهایت، زاویه دید فوق العاده و دیگر مزایا، کیفیت تصویر بسیار بهتری را در مقایسه با LED LCD ها به ارمغان می آورند، اما سونی تابحال از این تکنولوژی در تلویزیون هایش بهره نگرفته و بیشتر به ارتقاء پنل های LCD پرداخته.

احتمال می رود در نمایشگاه CES 2017 که اواخر سال جاری برگزار می گردد، اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات به دست آوریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    آقا سلام , دیجیاتو داداش این app موبایلی هم هنگ کرده کار نمبکنه داداشریه حرکتی بزن درستش ن

  • ناصر
    ناصر | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    عشق است سونی

مطالب پیشنهادی