ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد را اعلام کرد

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به «بیلد»، امسال در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ ماه مه ۲۰۱۷، برابر با ۲۰ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد. مایکروسافت در چند سال اخیر کنفرانس مورد بحث را در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۷

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به «بیلد»، امسال در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ ماه مه ۲۰۱۷، برابر با ۲۰ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

مایکروسافت در چند سال اخیر کنفرانس مورد بحث را در شهر سان فرانسیسکو برگزار می کرد اما اکنون با یک تغییر جهت خبر می دهد که کنفرانس توسعه دهندگانش را به مرکز شهر سیاتل می برد.

کنفرانس بیلد مکانی است که مایکروسافت در آن دیدگاه و نگرش خود در رابطه با سیستم عامل و نرم افزارهایش برای سال پیش رو را با توسعه دهندگان، اصحاب رسانه و البته کاربران به اشتراک می گذارد. این شرکت در همان سال کم کم به عملی کردن وعده های خود و ارائه نسخه های نهایی از ایده هایش می پردازد.

مایکروسافت به احتمال بسیار زیاد در این رویداد نسخه بعدی ویندوز را معرفی می کند در حالی که انتظار می رود تاریخ دقیق عرضه نسخه نهایی «Creators Update» را نیز اعلام نماید.

مدیران مایکروسافت در نطق اصلی بیلد حضور خواهند داشت که در بیستم اردیبهشت ماه برگزار می شود. منتظر پوشش ویژه دیجیاتو از این رویداد باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی