ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نمایش کنسول جدید نینتندو برای اولین بار روی آنتن زنده تلویزیون آمریکا

رجی فیز-اِمِی، مدیر عامل نینتندو آمریکا و شیگرو میاموتو افسانه ای، خالق کاراکتر دوست داشتنی ماریو (یا همان قارچ خور خودمان)، در جدیدترین قسمت از برنامه Tonight Show مهمان جیمی فلن بودند و با خود دو سورپرایز ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

رجی فیز-اِمِی، مدیر عامل نینتندو آمریکا و شیگرو میاموتو افسانه ای، خالق کاراکتر دوست داشتنی ماریو (یا همان قارچ خور خودمان)، در جدیدترین قسمت از برنامه Tonight Show مهمان جیمی فلن بودند و با خود دو سورپرایز جذاب نیز به همراه داشتند: سوپر ماریو ران برای iOS و The Legend of Zelda: Breath of the Wild (مورد انتظارترین بازی سال 2016) برای نینتندو سوییچ.

اگر تا کنون این قسمت از برنامه Tonight Show را تماشا نکرده اید می‌ توانید در ادامه متن، ویدیوهای این بخش از برنامه را با حضور میاموتو و فیز اِمِی  مشاهده کنید.

اگر از نحوه تولید و اجرای برنامه بگذریم، بخشی تازه از دنیای جهان باز افسانه زلدا روی صفحه نمایشگر استودیو به تصویر کشیده شد که به گفته فیز-اِمِی می توانید با کنترل لینک به هر نقطه ای از این دنیای بزرگ و پر رمز و راز دست پیدا کنید.

علاوه بر این، The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای اولین در یک برنامه زنده روی نینتندو سوییچ اجرا شد و نگرانی ها از بابت لگ و اجرای مشکل دار را برطرف ساخت که در نوع خود اتفاق بسیار مهمی است.

احتمالا نینتندو قرار نیست تا همایش ۲۳ دی ماه (۱۲ ژانویه) اطلاعات دیگری از کنسول تازه خود فاش کند و همچنان باید برای با خبر شدن از قیمت نهایی و تاریخ عرضه رسمی نینتندو سوییچ منتظر باشیم.

میاموتوی دوست داشتنی، در کنار گروه موسیقی حاضر روی صحنه برنامه Tonight Show به اجرای موسیقی متن نمادین سری سوپر ماریو پرداخت که می توانید در ادامه ببینید.

در کنار نمایش هیجان انگیز The Legend of Zelda: Breath of the Wild، نمایی از روند گیم‌ پلی بازی سوپر ماریو ران نیز روی iOS به نمایش در آمد و رجی فیز-امی از انتشار آن در هفته آینده روی اَپ استور خبر داد.

علاوه بر این، از امروز تمامی اپل استورها در سراسر جهان، نسخه دموی این بازی را روی دستگاه ها به نمایش می گذارند تا علاقه مندان بتوانند دقایقی سرگرم شوند.

برای فروش و موفقیت هر چه بیشتر سوپر ماریو ران، نینتندو یک ویدیوی تبلیغاتی شورانگیز تولید کرده تا هیجان را مستقیما به شما منتقل کند. بعید است طرفدار ماریو باشید، این ویدیو را ببینید و نخواهید همین حالا ماریوی جدید را داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ireza89
    ireza89 | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    عاليه عاليه عاليه
    اميدوارم با قيمت مناسب عرضه بشه
    و كيفيت صفحه نمايش كنسول هم عالي باشه من كه بدجور منتظرشم.اين كنسول اصالت سرگرمى رو حفظ ميكنه و ميتونين ساعت ها سرگرم بشين بدون خستگى نينتندو شاهكاره تو سرگرمى

مطالب پیشنهادی