ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هنگام هک شدن حساب کاربری اینستاگرام چه کار کنیم؟

آیا تا به حال فکر کرده اید هنگامی که حساب کاربری اینستاگرام شما هک می شود چه کاری باید انجام دهید؟ پس گرفتن حساب کاربری از راه های گوناگون زمان بر بوده اما در عین حال ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

آیا تا به حال فکر کرده اید هنگامی که حساب کاربری اینستاگرام شما هک می شود چه کاری باید انجام دهید؟ پس گرفتن حساب کاربری از راه های گوناگون زمان بر بوده اما در عین حال ارزشش را دارد. مقاله ی امشب را به قلم Matt Elliott، نویسنده ی وبسایت Cnet می خوانید. تا پایان با ما همراه باشید.

در حالی که هفته ی گذشته در تعطیلات به سر می بردم، اقدام به گرفتن عکسی زیبا از ساحل چساپیک و به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام کردم، اما با باز کردن اپلیکیشن فهمیدم که از حساب کاربری ام به طور خودکار خارج شده ام. پس از آن طی یک هشدار متوجه شدم که شخصی در روسیه سعی در وارد شدن به حساب کاربری و تأیید اعتبار من داشته است.

پس از آن مجبور بودم تا رمز عبور خود را از طریق ایمیل و یا حساب کاربری فیسبوک مجددا تنظیم کنم. پیش از هر چیزی سعی کردم تا از طریق فیسبوک پیش روی کنم چرا که قبلاً این شبکه های اجتماعی را به یکدیگر لینک کرده بودم. اما نتیجه ی تلاش های بی وقفه ام در عوض بازگشت به حساب کاربری، دریافت پیامی تکراری بود که می گفت فیسبوک دسترسی به حساب اینستاگرام را صادر کرده است.

با شکست در این مرحله سعی کردم تا رمز عبورم را از طریق ایمیل مجدداً تنظیم کنم. با انجام مراحل مورد نظر بلافاصله ایمیلی حاوی یک کد امنیتی 6 رقمی از پشتیبانی اینستاگرام دریافت کردم. پس از آن که مطمئن شدم ایمیل ارسالی از سوی یک هکر نیست، کد را وارد کرده و منتظر بودم تا به حساب کاربری خود منتقل شوم. متأسفانه متوجه شدم کد ارسالی با ایمیل حساب کاربری من مطابقت ندارد.

برای بار دوم تلاش کردم تا یک کد امنیتی دیگر برایم ارسال شود اما ظاهراً ایمیل من از حساب کاربری ام حذف شده بود.

ig-login-w600

با اضطراب و ترس فراوان تنظیمات این شبکه ی اجتماعی و بخش مرکز راهنمایی را بالا و پایین کردم تا این که با یک لینک تماس با ما مواجه شدم. پس از آن سریعاً مشکل خود را به صورت یک ایمیل برای بخش پشتیبانی ارسال نمودم. نتیجه ی این اقدام دریافت یک پاسخ با مجموعه ای عجیب و غریب از دستور العمل ها به همراه یک کد 9 رقمی بود.

بار دیگر تمامی موارد را چک کردم تا مطمئن شوم این پاسخ از سوی یک هکر نیست و در حال مکاتبه ی مستقیم با یکی از پشتیبان های اینستاگرام هستم. پس از آن، دستور العمل های ارسالی را که مربوط به پاسخ دادن به ایمیل و پیوست کردن یک عکس از خودم بود را دنبال کردم. با توجه به دستور العمل های ارسالی توسط پشتیبان اینستاگرام، ایمیل و عکسی که ارسال می کردم باید از شرایط زیر برخوردار می بود:

  • نوشتن کد ارسالی روی یک برگ کاغذ به همراه نام، نام خانوادگی و نام کاربری
  • واضح بودن صورت و کد مربوط در یک تصویر و در کنار هم
  • انتخاب فرمت JPEG برای فایل پیوست

خوشبختانه حساب کاربری اینستاگرام من شامل چند عکس سلفی نیز بود. اما چرا خوشبختانه؟ پشتیبانی اینستاگرام برای تأیید عکس ارسالی توسط شما آن را با برخی از تصاویری که در حساب کاربری خود پست کرده اید، مطابقت می دهد. پس از 4 ساعت انتظار سخت نهایتاً ایمیلی دریافت کردم که حساب کاربری من را تأیید می کرد.

در مرحله ی آخر ملزم بودم تا از حساب کاربری خود در تمام دستگاه های موجود خارج شوم. پس از آن لازم بود تا روی لینک ارسال شده توسط ایمیل برای انتخاب رمز عبور جدید کلیک کنم و بار دیگر وارد حساب کاربری خود شوم. اگر در حال خواندن این مقاله هستید و مثل من دسترسی شما به حساب کاربری اینستاگرام تان مسدود شده امیدوارم که مطالب بالا به شما کمک کند و بتوانید بار دیگر حساب کاربری خود را به دست آورید.

همچنین پیشنهاد می کنم که حتماً چند عکس سلفی را در حساب خود پست کنید تا اگر مشکلی برای آن به وجود آمد بتوانید اقدامات لازم را به کمک این تصاویر انجام دهید. بدمان نمی آید تجربیات خود را در این خصوص با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Vahid_rasouli_fard
    Vahid_rasouli_fard | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶


    ? فوری فوری!!
    ✅راه حل جدید برای افزایش مخاطبین در اینستاگرام

    آموزش در لینک زیر??
    http://instagrampro.ir




  • Ali.01
    Ali.01 | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    اینستاگرام چرا انقد بی سر و تَهه؟! آدرس تلگرام رو که بلاک کرد، امکان ویرایش کامنت نداره، به دو نفر از طریق دایرکت یه پست رو فرستادم و گروه تشکیل شد و دیگه نتونستم کاری کنم، اینم از قضیه هک شدن های مسخره و سامان اقدمی و...!!!! خداروشکر چند روز پیش دی اکتیو کردم از شرش خلاص شدم! ساده‌ترین امکانات یه شبکه اجتماعی رو هم نداره!!!!!

  • | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    من یبار یه پیج گیر اوردم که ادرس پیج اینستا میدادی با رمز عبور خودش میرفت اتوماتیک پیج های دیگه رو لایک و کامنت میذاشت
    خلاصه اینستاگرام که قوانینش با ربات ها مغایرت داره پیجمو بست
    منم دقیقا همون تماس با ما رو زدم و همچین ایمیلی رو دریافت کردم که یه کد بهم داد و گفته بود رو یه برگه A4 بنویسش و نام کاربری و ایمیل رو هم خواسته بود با اسم کامل و گفته بود برگه رو مقابل صورتت بگیر و عکسشو برامون بفرست (دقیقا عین زندونیا که یه برگه میگیرن جلوشون و ازشون عکس میگیرن) خلاصه بعد از ۱ روز پیجم دوباره باز شد و تجربه تلخ و شیرینی رو برام رقم زد
    همشم برا این بود که زبان انگلیسیم خوبه
    عربی که از وقتی عربی داشتم با ۱۰ پاس کردم و بدردم نخورد
    ولی زبان انگلیسی رو از همون اول علاقه داشتم و خیلی جاها بکارم اومده
    واقعا ازتون تقاضا دارم برید انگلیسی یاد بگیرید چون خیلی کاربردیه

  • ali_mousaviyeh
    ali_mousaviyeh | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    عجب راهنمایی کردین،انگار داشتم انشاء میخوندم،ما که به فیسبوک دسترسی نداریم داداش،منم قبلا ۲ تا پیج داشتم در عرض ۳ روز هک شد و اینکارارو انجام دادم و هیچ پاسخی دریافت نکردم،حتی هکر نامرد ایمیل رو از پیجم حذف کرده بود و اینستاگرام پیام میداد که همچین ایمیلی وجود نداره،الان تو قسمت جستجو میتونم پیجم رو ببینم ولی از درسترسم خارج شده ????

مطالب پیشنهادی