ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل، سونی، آکیلس و دیگر نام های بزرگ، انجمن جهانی واقعیت مجازی را راه اندازی کردند

محبوب ترین و شناخته شده ترین سازندگان هدست های واقعیت مجازی از سراسر جهان گرد هم آمده اند تا ائتلافی مخصوص به خود را تشکیل دهند. گوگل، آکیلس، سونی، اچ تی سی، سامسونگ و ایسر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

محبوب ترین و شناخته شده ترین سازندگان هدست های واقعیت مجازی از سراسر جهان گرد هم آمده اند تا ائتلافی مخصوص به خود را تشکیل دهند. گوگل، آکیلس، سونی، اچ تی سی، سامسونگ و ایسر حالا تحت یک سازمان غیر انتفاعی به نام «انجمن جهانی واقعیت مجازی» یا به اختصار GVRA قصد دارند به اعتلای این فناوری جدید کمک کنند.

هدف از این کار، به اشتراک گذاشتن تجربه ها، تحقیق و توسعه فناوری واقعیت مجازی است. این انجمن همچنین قادر است به سوالات سیاستگذاران، مشتریان و شرکت های علاقه مند به این حوزه کمک کند تا فناوری را بیشتر وارد زندگی مردم کنند.

جان وایزلی، یکی از مدیران کمپانی گوگل در بیانیه ای گفته که GVRA اولین قدم برای حصول اطمینان از ارائه واقعیت مجازی برای همه است. مدیران دیگر شرکت ها نیز بیانیه های مشابهی با نظر وایزلی تاکنون منتشر کرده اند.

با وجود اینکه هولولنز مایکروسافت یک دستگاه واقعیت افزوده است، عجیب به نظر می رسد که نام آن ها در این لیست دیده نمی شود. این شرکت نامدار آمریکایی هم به هر حال تلاش هایی در این زمینه داشته است.

کمی نگران کننده است که نام های حاضر در این لیست، صرفا تولیدکنندگان سخت افزار هستند. امید می رود که GVRA به زودی اعضایی از دیگر بخش های این صنعت در کنار یکدیگر جمع کرده و تلاش های این انجمن را ثمربخش تر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farham
    farham | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    hعینک واقعیت مجازی باقیمت های باور نکردنی http://www.vrkala.com/

مطالب پیشنهادی