ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گیگابایت از مدل ارتقا یافته لپ تاپ گیمینگ و فوق باریک Aero 14 رونمایی کرد

لپ تاپ Aero 14 کمپانی گیگابایت با قطر 20 میلی متری خود، یکی از باریک ترین پی سی های گیمینگ حال حاضر بازار به شمار می رود. حالا کمپانی مورد اشاره از مدل ارتقایافته Aero ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

لپ تاپ Aero 14 کمپانی گیگابایت با قطر 20 میلی متری خود، یکی از باریک ترین پی سی های گیمینگ حال حاضر بازار به شمار می رود. حالا کمپانی مورد اشاره از مدل ارتقایافته Aero 14 رونمایی به عمل آورده که قرار است به کارت گرافیک قدرتمند GeFroce GTX 1060 انویدیا مجهز باشد.

گذشته از این پردازشگر گرافیکی که کاملاً با هدست های واقعیت مجازی سازگاری داشته و به راحتی از پس اجرای اپلیکیشن های مربوط به آن ها بر می آید، مدل جدید Aero 14، نمایشگری 14 اینچی با رزولوشن QHD را در دسترس گیمر می گذارد.

gigabyte_aero_14_575px-w600

همچون دستگاه های مشابه، Aero 14 در قالب مدل های گوناگونی به دست مشتریان خواهد رسید که پیشرفته ترین آن ها، به 1 ترابایت حافظه SSD و 32 گیگابایت حافظه رم تجهیز گشته است. باتری لپ تاپ نیز ظرفیتی معادل 94.24 وات ساعت دارد و به گفته گیگابایت «عمر باتری طولانی» را برای مخاطب به ارمغان می آورد؛ هرچند که ارقام تخمینی آن مشخص نشده است.

در نهایت باید افزود که با وجود بهره گیری از جدیدترین کارت گرافیک انویدیا، Aero 14 همچنان پردازنده نسل ششم اینتل را در خود جای داده. ناگفته نماند که گیگابایت هنوز از تاریخ عرضه و قیمت مدل های مختلف لپ تاپ گیمینگ و فوق باریک خود رونمایی نکرده و برای انتشار اطلاعات بیشتر باید مدتی منتظر ماند.

gigabyte_aero_14_2_575px-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • OmidAhmadi88
    OmidAhmadi88 | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

    محصولی خوبی به نظر میرسه، نمیدونم مشکل دمای سری 10 رو چطوری تونستن در اون اندازه کوچک حل کنند؟! امیدوارم فروشگاه هایی مثل روژسا این رو هم موجود کنند که بتونیم بخریم. چون اونا همین الان XPS رو با یه میلیون اختلاف قیمت با فروشگاه های دیگه میفروشند.

مطالب پیشنهادی