ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروژه دقیقه جادویی گوگل
تکنولوژی

گوگل از پروژه «دقیقه جادویی» رونمایی کرد

ساعت های هوشمند اوضاع چندان مساعدی در بازار ندارند. بسیاری این گجت ها را تحول بزرگ آینده می دانستند، اما در چند سال گذشته این محصولات هرگز از طرف کاربران جدی گرفته نشدند و حالا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

ساعت های هوشمند اوضاع چندان مساعدی در بازار ندارند. بسیاری این گجت ها را تحول بزرگ آینده می دانستند، اما در چند سال گذشته این محصولات هرگز از طرف کاربران جدی گرفته نشدند و حالا کار به جایی رسیده که برخی تولید کننده ها به فکر خروج از این بازار افتاده اند. گوگل اما قصد دارد با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی در آستانه تعطیلات کریسمس، خریداران بیشتری را به این بخش از بازار بکشاند.

غول جستجوی اینترنتی نام این کمپین را «پروژه دقیقه جادویی» یا (The Magic Minute Project) گذاشته و قرار است در طی آن گروهی ۳۰ نفری از قشرهای مختلف مردم مجموعه ای از ویدیوهای یک دقیقه ای را در توصیف اهمیت زمان برای انسان ها به تولید برسانند.

در این ویدیوها به صورت مستقیم به قابلیت ها و ویژگی های Android Wear یا ساعت های هوشمند اشاره نمی شود، بلکه هرکدام از شخصیت های حاضر در آنها در حین انجام کارهای مورد علاقه خود یکی از ساعت های هوشمند اندرویدی را نیز بر دست دارند و گاهی برخی کاربردهای آنها را به نمایش می گذارند.

از پوشیدنی های حاضر در این ویدیوها می توان به زن واچ ۳ ایسوس، ساعت اکسس مایکل کروس، نسل دوم موتو ۳۶۰، هوآوی واچ و ساعت هوشمند Urbane ال جی اشاره کرد.

علاوه بر ۳۰ ویدیوی ارائه شده، گوگل از همه کاربران دعوت کرده تا آنها نیز دقیقه جادویی خود را بسازند و آن را برای کمپانی ارسال نمایند. همه این ویدیوها به مرور در وبسایت اختصاصی این کمپین قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • CATer
    CATer | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    توی مقوله گجت های پوشیدنی تایزن شیش تا سر و کله بالاتر از اندروید ور هست
    درسته که تعداد نرم افزاراش به اندازه اندروید ور نیست، ولی نرم افزارهای اصلی رو بتعداد کافی داره همینطور همون تعدادِ کم بطور کامل کار میکنه
    من تجربه هر دو رو دارم، اندروید ور خیلی چیزا رو باید از تایزن و واچ او اس قرض بگیره،الان اصلا یوزر فِرِند نیست

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    اندروید ور افتضاحه. برید ساعت های مختلف تو یوتوب رو در شرایط مختلف ببینید فوق العاده ناهماهنگ و پر از تاخیر و باگه. تایزن و واچ او اس اپل خیلی خیلی بهتر کار شدن.مشکل گوگل تبلیغاتش نیست،خودِ سیستم عاملشه.سامسونگ واقعا کار هوشمندانه ای کرد که از همون اول راهشو جدا کرد و وابسته نیست.

    • iivii
      iivii | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

      شما دقت نکردید که هیچ ساعت گوگلی با برند خود گوگل ساخته نشده پس هیچ یک از شرکت ها به فکر سرعت و یا ... نبودن فقط ساختن ساعت گوگل که بیاد اگر اینجوری بود حرف شما درست هست . بعد من با ساعت سامسونگ کار کردم تعریف آن چنانی نداره .

      • Mohammad Reza
        Mohammad Reza | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

        عزیزم به منِ خریدار چه ربطی داره که کی،چی تولید کرده؟من محصولی که به دستم می رسه برام مهمه. توی بحث روون تر بودن ios نسبت به اندروید هم میگفتن تقصیر شرکت هاست و...(که خداروشکر اندرویدی ها تقریبا به سرعت آیفون رسیدن) خب.بله،درست،پراکندگی شرکت ها عاملِ این اتفاقه ولی فهمیدنش چه کمکی به حل مشکل من می کنه؟
        مثلا مهم اینه که چندماهه اندروید اومده و گوشی به اصلاح پرچمدار من، هنوز آپدیت نگرفته.
        در ضمن من نگفتم ساعت های بقیه بی نقصن و عالین و این حرفا. ولی gear s2 و s3 و همین طور اپل واچ ها کیلومترها از تمام اندرویدی ها جلوترن.

مطالب پیشنهادی