ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتخابات ایالات متحده؛ داغ ترین موضوع فیسبوک در سال 2016 میلادی

با توجه به این که دیگر زمان زیادی تا پایان سال جاری میلادی باقی نمانده، کمپانی هایی نظیر توییتر، یوتوب و سایرین به رسم هر سال، محبوب ترین موضوعات شبکه های اجتماعی و وب سایت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

با توجه به این که دیگر زمان زیادی تا پایان سال جاری میلادی باقی نمانده، کمپانی هایی نظیر توییتر، یوتوب و سایرین به رسم هر سال، محبوب ترین موضوعات شبکه های اجتماعی و وب سایت های خود طی 12 ماه اخیر را اعلام کرده اند. فیسبوک نیز به جمع این کمپانی ها پیوسته و اعلام کرده که داغ ترین موضوع در نیوز فید کاربران طی سال جاری، انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بوده است.

افزون بر انتخابات ایالات متحده، همه پرسی برکسیت برای جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا نیز محبوب ترین موضوع در میان کاربران انگلیسی فیسبوک بوده است که چندان غیرقابل پیش بینی نبود. از دیگر موضوعات داغ این شبکه اجتماعی طی سالی که گذشت می توان به بازی واقعیت افزوده پوکمون گو، جنبش بین المللی «جان سیاه پوستان مهم است»، مسابقات المپیک، دیوید بویی، محمد علی کلی و جام ملت های اروپا اشاره کرد.

اما شاید بزرگترین غایب لیست داغ ترین موضوعات فیسبوک بعد از برگزاری انتخابات ایالات متحده، «اخبار کذب» باشد. فیسبوک تا پیش از ماه نوامبر سال جاری میلادی، با مشکلات زیادی در قبال اخبار جعلی مواجه بوده است که در نهایت سبب شد این کمپانی رسماً خبر از اعمال بهبودهایی در الگوریتم انتخاب اخبار خود بدهد.

در نهایت، فیسبوک علاوه بر انتشار لیست تاپیک های داغ شبکه اجتماعی خود، همانند سال های پیش ویدیویی منحصر به فرد برای تک تک کاربران نیز آماده کرده که مهم ترین اتفاقات زندگی آنها طی یک سال گذشته را به نمایش در می آورد. کمپانی مورد اشاره می گوید که ویدیوها قابل ویرایش هستند و بعد از تهیه نسخه نهایی، امکان به اشتراک گذاری آن با دوستان و آشنایان فراهم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی