ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن های پلتفرم Daydream گوگل
تکنولوژی

اپلیکیشن های پلتفرم Daydream از مرز ۵۰ عنوان گذشت

شاید عده ای هنوز اهمیت چندانی به تکنولوژی واقعیت مجازی ندهند و آن را چیزی بیشتر از یک سرگرمی مدرن ندانند، اما واقعیت آن است که ظرفیت های واقعی این فناوری تازه در حال کشف ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

شاید عده ای هنوز اهمیت چندانی به تکنولوژی واقعیت مجازی ندهند و آن را چیزی بیشتر از یک سرگرمی مدرن ندانند، اما واقعیت آن است که ظرفیت های واقعی این فناوری تازه در حال کشف شدن است و گوگل را باید در این زمینه یک پیشگام در نظر گرفت. Daydream به عنوان پلتفرم واقعیت مجازی این غول اینترنتی حالا بیش از ۵۰ اپلیکیشن کاربردی برای استفاده در هدست های واقعیت مجازی دارد.

با در نظر گرفتن این واقعیت که تنها چند ماه از عمر رسمی Daydream می گذرد، توسعه این تعداد از اپلیکیشن برای آن بسیار چشمگیر است و نشان می دهد که توسعه دهندگان دیدگاه بسیار مثبتی نسبت به آینده این فناوری و پتانسیل های آن دارند.

گوگل پیش از این وعده داده بود که تا پیش از پایان سال محتواهای در دسترس هدست های واقعیت مجازی خود را به عدد ۵۰ برساند. تازه این را هم در نظر بگیرید که هنوز چندین عنوان مهم و مورد انتظار وجود دارند که در انتظار معرفی تا قبل از رسیدن به تعطیلات کریسمس هستند.

در حال حاضر سرگرمی به عنوان مهمترین کاربرد هدست های واقعیت مجازی در نظر گرفته می شود، بنابراین عجیب نیست که بخش عمده ۵۰ اپلیکیشن موجود در پلی استور را بازی ها تشکیل دهند،‌ اما در کنار آنها شاهد حضور چند اپ کاربردی و حتی علمی نیز هستیم و انتظار می رود به مرور ایده های ناب تر به پلتفرم Daydream راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی