ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی SaveVideoBot؛ رباتی برای دانلود آسان ویدیوها

برای شما نیز بارها و بارها پیش آمده که از ویدیویی خاص در یکی از وبسایت های اشتراک گذاریی ویدیو نظیر 9gag، Instagram، Youtube و... خوشتان آمده باشد و بخواهید آن ها را دانلود کنید. ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۹ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

برای شما نیز بارها و بارها پیش آمده که از ویدیویی خاص در یکی از وبسایت های اشتراک گذاریی ویدیو نظیر 9gag، Instagram، Youtube و... خوشتان آمده باشد و بخواهید آن ها را دانلود کنید. پیش از این مطلب ملزم بودید تا با مراجعه به سرویس های مختلف اینترنتی و یا ابزار گوناگون روی رایانه های شخصی این کار را انجام دهید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات SaveVideoBot@ را برایتان معرفی کنیم؛ SaveVideoBot رباتی است که می توانید از طریق آن ویدیوهای مورد علاقه ی خود را به صورت مستقیم از وبسایت های مختلف اشتراک گذاری ویدیوی دانلود نمایید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی SaveVideoBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از انجام این کار ربات توضیحات لازم و دستورات مورد نظر را برای شما ارسال می کند. ربات سیو ویدیو در حال حاضر یکی از بزرگترین سرویس های دانلود کننده ویدیو و آئودیو روی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به شمار می رود.

پس از آن کافیست لینک ویدیوی مورد نظر خود را از وبسایت های مختلف اشتراک گذاری ویدیو همانند اینستاگرام، یوتوب، ویمو، زیپ کست و... برای این ربات ارسال کنید. ربات سیو ویدیو بسته به حجم فایل ارسال شده، سرعت وبسایت هدف و همچنین میزان ترافیک ربات به درخواست شما رسیدگی کرده و سپس فایل ویدیوی مورد نظر را برای شما ارسال می نماید.

screenshot_20161209-174823-w600

علاوه بر این موضوع، سرویس مورد نظر در صورت وجود کیفیت های بالاتر از ویدیوی ارسال شده توسط شما، آن ها را به عنوان گزینه های انتخابی در اختیارتان قرار می دهد. در صورتی که مایل به دانلود یک ویدیوی جالب و دیدنی به صورت تصادفی هستید کافیست از دستور random/ استفاده کنید.

مزایا و قابلیت های ربات سیو ویدیو به همین جا ختم نمی شود و ربات مذکور اجازه ی جستجوی ویدیوی دلخواه تان را نیز در اختیار شما می گذارد. برای انجام این کار عبارت vid@ را نوشته و سپس جلوی آن کلمه ی کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. با گذر از این مرحله لیستی بلند بالا از ویدیوهای موجود برای شما به نمایش در می آید که قادر هستید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • raminmousavi
    raminmousavi | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    دوستانی که توی دیوایس های اپل مشکل دارند، برای حل این مشکل دوتا راه هست:
    ۱- یک گروه شخصی بسازید و ربات رو بهش اضافه کنید. از اونجا به ربات دستور بدید
    ۲- یه بات شخصی بسازید و اون رو به سیوویدوبات وصل کنید

  • raminmousavi
    raminmousavi | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    دوستانی که آیفون دارن واسه دور زدن تحریم اپل میتونن یه گروه شخصی بسازن و بعد این ربات رو بهش اضافه کنند.
    راه دوم: یه بات شخصی بسازید و بعد بات خودتون رو به savevideobot وصل کنید

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    آقای سامان میرزا، این روبات، خیلی وقته برای iOS از کار افتاده، ولی هنوز تو اندروید و تلگرام پی سی کار میکنه...کاش به این نکته تو متن اشاره می کردید...هرچی باشه پست های دیجیاتو باید وزین تر و کامل تر از پست های ساده بقیه سایت ها باشه...

  • بابک
    بابک | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    روبات رو تلگرام از کار انداخته

    • raminmousavi
      raminmousavi | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

      از کار نیفتاده. به خاطر مسائل کپی رایت توی دیوایس های اپل باز نمیشه

  • علی
    علی | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    عالی بود دمت گرم

مطالب پیشنهادی