ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با STS آشنا شوید؛ تجربه صدایی شفاف با اسپیکرهای شفاف [تماشا کنید]

گروهی از مهندسین خوش ذوق برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ اسپیکرهای شیشه ای و با کیفیت خود را با نام «Transparent Speaker» و با قیمت ۸۴۹ دلار روانه بازار کردند. حال همان گروه تحت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ آذر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

گروهی از مهندسین خوش ذوق برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ اسپیکرهای شیشه ای و با کیفیت خود را با نام «Transparent Speaker» و با قیمت ۸۴۹ دلار روانه بازار کردند. حال همان گروه تحت عنوان تجاری «People Products» نسخه تازه ای از محصول خود را در ابعادی کوچکتر و با نام «Small Transparent Speaker» یا «اسپیکر شفاف کوچک» معرفی کرده اند.

کمپین تولید نسخه اولیه از این بلندگوهای گران قیمت با استقبال بسیار خوبی در وبسایت کیک استارتر مواجه شد، اما همین قیمت بالای مانع از آن می شد که تمام علاقه مندان امکان خرید آن را پیدا کنند. بر همین اساس بود که STS با ابعادی کوچکتر و قیمت ۳۱۰ دلاری متولد شد.

a13299a3eba4988740af6475f03f2211_original

این «اسپیکر شفاف کوچک» به مانند برادر بزرگتر خود از یک فریم آلمومینیومی و جداره هایی از جنس شیشه فشرده برخوردار است و تمام سیم ها و قطعات داخلی خود را به شکل بی پیرایه ای به نمایش می گذارد.

ابعاد بلندگوهای استریوی اصلی نیز از ۳ اینچ پیشین تا ۲.۵ اینچ کاهش یافته است. ضمن این که بخش پشتی آنها حالا فضای بسیار کمتری را به اشتغال خود درآورده است.

5c887304fcf9819949a4d2f2c657cb04_original

سازندگان از جهت قابلیت های اتصال هم برای محصول تازه خود هیچ کم نگذاشته اند. STS را می توان از طریق وای فای یا بلوتوث به سرویس هایی چون «ایر پلی»، «گوگل کست» و «اسپاتیفای کانتک» و سایر نمونه های مشابه متصل نمود. درگاه ورودی ۳.۵ میلی متری نیز جهت اتصال مستقیم گجت هایی چون موبایل های هوشمند یا پخش کننده های موسیقی در نظر گرفته شده است.

ساختار بسیار ساده و مونتاژ آسان قطعات در «Small Transparent Speaker» باعث می شود تا بتوان به راحتی هر بخش را تعمیر کرد یا قطعات را به طور کامل تعویض نمود.

d46df8ca28ae731fd48bb0638f7e92e8_original

شرکت People Products کمپین سرمایه گذاری گروهی محصول تازه خود را در وبسایت کیک استارتر آغاز کرده و کاربران می توانند با تخفیفی ۶۰ دلاری این محصول را به قیمت ۲۵۰ دلار پیش خرید نمایند. محصول نهایی نیز تا ژوئن ۲۰۱۷ (اواخر خرداد ۹۶) تحویل خریداران خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی