ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بخش نظرات فیسبوک به بستری برای پیام رسانی تبدیل می شود

بخش نظرات پست های فیسبوک، گاهی اوقات به محفلی برای پیام رسانی و مکالمه بین دو یا چند نفر تبدیل می شود. به همین سبب بعضاً پیگیری و خواندن پاسخ های یک نظر به امری ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

بخش نظرات پست های فیسبوک، گاهی اوقات به محفلی برای پیام رسانی و مکالمه بین دو یا چند نفر تبدیل می شود. به همین سبب بعضاً پیگیری و خواندن پاسخ های یک نظر به امری دشوار تبدیل شده و امکان از دست رفتن برخی پیام ها محتمل است.

در نتیجه به نظر می رسد فیسبوک در حال پیاده سازی تدارکاتی برای حل این مسئله بوده و قصد دارد با نهایی سازی سیستمی جدید، فضایی «پیام رسان مانند» (مشابه با تجربه فیسبوک مسنجر) برای بخش نظرات این شبکه اجتماعی فراهم کند.

یکی از مسئولین روابط عمومی فیسبوک در این رابطه اظهار داشته: «اغلب اوقات از کاربران می شنویم که به روشی ساده تر برای پیشبرد مکالمات در یک پست نیاز دارند؛ در نتیجه ما در حال آزمایش بستری جدید برای این منظور هستیم.»

این سیستم جدید که به صورت تصادفی در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته، صفحه Pop-Up جداگانه ای برای انجام فعالیت پیام رسانی درون قسمت نظرات باز می کند و حتی نوتیفیکشن های مربوطه نیز برای مخاطبین ارسال می گردد.

برای جلوگیری از به هم ریختگی صفحه اصلی نیز، صفحات پیام رسانی به صورت Minimize باز می شوند و به اختیار کاربر می توانند مدیریت گردند.

در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار یکپارچه این سیستم جدید اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی