ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از رویکرد تازه خود در قبال تلفن های هوشمند می گوید

ال جی از جمله شرکت هایی است که نوآوری های جالب توجهی را در بازار موبایل ارائه داده و از ایده تلفن های همراه ترمیم شونده آن گرفته تا استفاده از دو نمایشگر در محصولاتی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

ال جی از جمله شرکت هایی است که نوآوری های جالب توجهی را در بازار موبایل ارائه داده و از ایده تلفن های همراه ترمیم شونده آن گرفته تا استفاده از دو نمایشگر در محصولاتی نظیر V20 همگی بخشی از فعالیت های صورت گرفته توسط این کمپانی هستند که شاید تا همیشه در ذهن مخاطبان باقی می مانند.

با این همه، موفقیت های این کمپانی کره ای در عرصه تلفن های همراه آنطور که انتظارش می رفته، قابل توجه نبوده اند و به همین خاطر، پیشتر تغییرات ساختاری تازه ای در واحد موبایل آن اتفاق افتاد و اخیرا نیز مدیر عامل ال جی در خاورمیانه و آفریقا به تبیین رویکرد این شرکت در رابطه با بازار موبایل پرداخته که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در همین رابطه جلب می کنیم.

ال‌جی الکترونیکس به حرکت استراتژیک خود برای تقویت کردن نقش رهبری و عرضه محصولات ممتاز در همه بخش‌ های متنوع تجاری از جمله ارتباطات موبایلی ادامه می‌ دهد. تمرکز همیشگی شرکت باعث شده است تا خلاقانه‌‌ترین محصولات و طراحی‌ های زیبایی را شاهد باشیم که به منظور احترام به ارزش‌ها و سبک‌ زندگی مشتریان فهمیده در بازار لوازم خانگی پیشرفته ساخته شده‌اند.

کوین چا، مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس در حوزه خاورمیانه و آفریقا می‌گوید: «با توجه به قدرت فناوری‌ ها و طراحی‌ های فوق‌ العاده خلاقانه ال‌ جی، برند محصولات ممتاز ال‌جی فرصت‌ های جدیدی را برای لوازم خانگی پیشرفته و لوازم الکترونیکی به وجود آورده است. با توجه به بخش ارتباطات موبایلی، ما در تلاشیم در بازار موبایل‌ های پرچم دار رهبری را به عهده بگیریم. آن هم با یک استراتژی دوگانه برای عرضه همزمان محصولات میان‌ رده و پرچم دار.»

با افزایش میزان فروش تلفن های هوشمند ال‌جی و با توجه به داشتن سریع‌ترین رشد در منطقه خاورمیانه و آفریقا، تمرکز ال‌جی در عرضه به روزترین محصولات پریمیوم در حوزه لوازم الکتریکی مصرفی است.

هدف ال‌جی کشف ایده‌های جدیدی است که بتوانند الگویی جدید جهت توسعه تلفن های هوشمند شوند. هدف شرکت بر روی ارائه خدمات متمایز به مشتریان و معرفی محصولاتی جدید، سرگرم‌کننده و پیشرفته متمرکز شده است.

kevin_cha_president_lg_electronics_middle_east__africa

معرفی جهانی اخیر موبایل V20، نمایانگر تمرکز استراتژیک ال‌جی روی در اختیار گذاشتن محصولات فوق پیشرفته در بخش موبایل های هوشمند است که نیازها و سبک زندگی مصرف‌کننده را در اولویت خود قرار داده باشند.

موبایل‌ های ممتاز نیازمند برترین فناوری‌ ها و خلاقیت‌ های حال حاضر هستند، و ال‌جی تضمین می‌ کند که V20 بی‌شک یکی از این موارد است. در راستای جدیدترین تغییرات در بازار تلفن های همراه، دوام گوشی V20 با استفاده از بدنه آلمینیومی تقویت شده است که در مقابل ضربه نه خم می‌ شود ونه دچار تورفتگی می‌ شود. همچنین با وجود Si-PC در بالا و پایین این گوشی مقاومت بالایی را در اختیار خواهد داشت. هدف ال جی از این طراحی ، ترکیب مقاومت بالا و ظاهر پیشرفته است.

بعد از رونمایی عمومی در بازار خاورمیانه و افریقا، اسمارت فون ال‌جی V20 با بازخورد‌های بسیار خوبی روبرو شده است، آن هم توسط متخصصان این صنعت که به‌ دنبال طراحی و مشخصات سخت‌ افزاری قوی هستند.

ال‌جی V20 اولین موبایل در دنیا است که با سیستم‌ عامل اندروید نوقا به بازار عرضه شده است. همچنین این تلفن همراه به ویژگی های چند‌رسانه‌ ای پیشرفته مجهز شده است که باعث می‌ شود مخاطب تجربه بسیار بهتر و عمیق‌ تری در اجرای محتواها با دستگاه داشته باشد.

در طول سال‌ها، شرکت‌ ال‌ جی ساختارهای خود را با سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی بخش تحقیق و توسعه تقویت کرده است و اکنون تمرکز خود را بر روی موبایل های پریمیوم گذاشته است تا بتواند تمایز خود را چه در بخش سخت‌ افزار و چه نوآوری در موبایل های هوشمند حفظ کند.

نه تنها ال‌ جی می‌ خواهد شناخته شدن برند سری v را تقویت کند، بلکه با تمرکز بر روی سری G میخواهد جایگاه خود را در گوشی‌های میان رده مستحکم کند. ال‌ جی قصد دارد هم سودآوری و وجه خود را در محصولات پریمیوم تقویت کند و پایه محمکی برای بهبود شرکت در بلند مدت بنا کند.

در سال‌ های اخیر ال‌ جی جهت تحکیم جایگاه خود در بازار موبایل فعالیت های بسیاری کرده است و بصورت مکرر پیشرو بودن خود را در هسته فناوری‌ های موبایل با نوآوری‌‌ های مختلف و با تمرکز روی نیاز کاربر نشان داده است.

ال‌جی در حال هدایت و رو به جلو بردن تحولات دنیای موبایل است. آن هم با ورود به بخش‌ های بسیار رقابتی مثل صفحه‌ نمایش، باتری و دوربین و بوسیله همکاری با شرکت‌ های پیشرو در زمینه فناوری‌ های موبایل.

ال‌جی به تولید محصول برای مشتاقان و مشتریان فهیم خود نه تنها در بخش موبایل بلکه در بخش‌های مختلف مثل لوازم خانگی و صوتی تصویری ادامه خواهد داد و مطمئن است که بسیاری از این افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد و برایشان الهام بخش خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • CATer
    CATer | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    افراد همیشه یه قدم مونده به موفقیت، دست از تلاش میکشن؛ شده حال و روز الجی
    میاد یه تکنولوژی معرفی میکنه، مردم سمتش نمیرن، بیخیالش میشه
    نمونه بارزش برای من، یه جی فلکس داشتم؛ بماند که چه ایراداتی داشت مخصوصاً دوربین تعطیلش... اما خاصیت خودترمیمش واقعاً شگفت انگیز بود، تنها گوشی بود که توی عمرم داشتم و اواخر عمرش خط و خش نداشت?چون از قاب و این چیزا هیچوقت استفاده نمیکنم! واقعا خط و خش ریز تا معمولی رو راحت کاور میکرد
    و الان دارم به این فکر میکنم چرا الجی بیخیال این قابلیت توی گوشیای پرچمدارش شد...

    • shayankia
      shayankia | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

      داداش سونی هم همینحوریه.
      یه قابلیت داشت تو اکسپریا سولا به نام تاچ معلق.خیلی بهتر از حالت دستکش بود و دقیق تر.دیگه رو هیچ گوشی ای نذاشتش.
      یا مثلا اکسپریا P که به غیر از RGB تو صفحه ش،یدونه سفید هم بهشون اضافه کرده بود که روشناییش واقعا زیاد شده بود.اونم دیگه هیچ جا نذاشت.

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۷ آذر ۱۳۹۵

      خب دست از موفقیت میکشن چون استقبال نمیشه از اون فناوری های جدید که به اصطلاح برای پیشرفته تر کردن تلفن های هوشمند و نوآوری های بیشتر در اونها عرضه شدن.
      توجیه اقتصادی و سوددهی در درجه اول اهمیته! همیشه همین طوره. مثل همین اتفاقی که برای G5 افتاد و ماژولار رو برای اولین بار عرضه کرد و در جی فلکس ها هم تلفن هوشمند منحنی با بالاترین کیفیت ساخت. همیشه فناوری های جدید تا تعدیل شدن و گام به گام جلو رفتم محکوم به شکست هستن. نمیشه انگار یهو یه محصولی رو دید که 100 درصد متفاوت از چیزیه که مردم تا حالا دستشون میگرفتن و باهاش کار میکردن! همه می ترسند نتونن از پسش بربیان و یا چون فناوری جدیدی هست هنوز امتحان نشده و به نوعی با خریدنش پولشونو دور میریزن! متاسفانه تا وقتی این تفکرات که از دیدگاه اقتصادی مشتریان کاملا قابل توجیهه وجود داره، فناوری های این چنینی خیلی زود از بازار فاصله میگیرن تا وقتی که باور عمومی برای پذیرش این فناوری‌ها اماده بشه.

مطالب پیشنهادی