ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت رسمی نوقا برای گلکسی S7 سامسونگ از نسخه 7.1.1 شروع می شود

چند ماهی از رونمایی اندروید 7.0 موسوم به نوقا توسط گوگل می گذرد، سیستم عاملی که اول از همه به موبایل های نکسوس راه یافت. چندی پیش نیز با رونمایی از اسمارت فون های پیکسل، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

چند ماهی از رونمایی اندروید 7.0 موسوم به نوقا توسط گوگل می گذرد، سیستم عاملی که اول از همه به موبایل های نکسوس راه یافت. چندی پیش نیز با رونمایی از اسمارت فون های پیکسل، شاهد عرضه نسخه 7.1 بودیم، ضمن اینکه طی هفته جاری نسخه 7.1.1 اندروید نیز با چندین قابلیت جدید و بهینه سازی های مختلف منتشر شد.

با سرعتی که گوگل پیش می رود، به نظر می رسد دیگر شرکت ها برای توسعه و انتشار بسته های بروزرسانی حتی در پرچمدارنشان نیز با مشکلات زیادی روبرو هستند.

سامسونگ نیز اگرچه هنوز نتوانسته اندروید نوقا را برای دیوایس هایش منتشر سازد، اما از طریق برنامه بتا به برخی از کاربرانش فرصت تست بیلدهای آزمایشی اندروید 7.0 را روی گلکسی S7 و نسخه اج آن می دهد.

به تازگی در پاسخ به سؤال یکی از اعضای برنامه بتای گلکسی، سامسونگ تأیید کرده که نسخه نهایی و عمومی نوقا برای دستگاه های مورد بحث از اندروید 7.1.1 آغاز خواهد شد.

samsung-nougat-update

گفتنیست اندروید 7.1.1 مواردی همچون اموجی های جدید، توانایی ارسال مستقیم GIF از طریق کیبورد در اپلیکیشن های منتخب، و سهولت در افزودن میانبرها به صفحه هوم را در بر می گیرد. همچنین با فشردن طولانی آیکن برخی از برنامه ها می توان به گزینه های میانبر خاصی دسترسی یافت.

سامسونگ هنوز در مورد عرضه نسخه نهایی نوقا برای موبایل های گلکسی S7 به تاریخ خاصی اشاره نکرده، اما انتظار می رود این فرایند از اوایل سال آتی میلادی آغاز گردد.

با این حساب، به نظر می رسد رقابت سختی بین سونی و سامسونگ در ارائه آپدیت اندروید نسخه 7.1.1 در جریان است، زیرا سونی نیز به تازگی اعلام کرده قصد دارد اولین تولیدکننده موبایل باشد که اندروید 7.1.1 را به دست کاربرانش خواهد رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی