ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از سخت افزار موبایل HTC 11

اوایل سال جاری جدیدترین پرچمدار کمپانی اچ تی سی پای به بازار شلوغ و رقابتی تلفن های هوشمند گذاشت و در حالی که اغلب کارشناسان بر این باور بودند که HTC 10 توانایی نجات دادن ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

اوایل سال جاری جدیدترین پرچمدار کمپانی اچ تی سی پای به بازار شلوغ و رقابتی تلفن های هوشمند گذاشت و در حالی که اغلب کارشناسان بر این باور بودند که HTC 10 توانایی نجات دادن این شرکت از وضعیت زیان ده خود را دارد، این موبایل نیز نتوانست به موفقیت مورد نظر دست یابد.

اگر چه کمپانی تایوانی در طی ماه های اخیر بعضاً درگیر رد شایعات مبتنی بر فروش یا تعطیلی واحد موبایل خود بوده، اما در این بین اطلاعاتی از ویژگی ها و مشخصات سخت افزاری پرچمدار محتمل بعدی یعنی HTC 11 نیز به گوش می رسد.

بعد از آنکه ماه گذشته نگاهی بر مشخصات احتمالی صفحه نمایش و دوربین این موبایل انداخته شد، امروز رسانه انگلیسی TimesNews برخی دیگر از اطلاعات سخت افزاری آن از جمله چیپست و رم آن را منتشر کرده است.

HTC-11-concept-renders (4)

گفته می شود موبایل HTC 11 از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 با پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 برخوردار بوده و 8 گیگابایت رم را در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می کند.

به علاوه این تلفن هوشمند نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری 3700 میلی آمپری تامین می نماید و همینطور به سیستم شارژ سریع کوالکام نسخه 4.0 که حدود 20 درصد سریع تر از نسل قبلی است مجهز گردیده است.

موبایل HTC 11 احتمالاً در بازه زمانی مشابه با پرچمدار قبلی در سال 2017 و حدود قیمتی 690 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • peyman
    peyman | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

    به نظرمن هرچقدرپول بدی آش میخوری درسته،به گوشی های پرچمداراچ تی سی هرچقدرپول بدی هیچوقت ناراضی نمیشی البته بستگی به علاقس هرکسی گوشیه اچ تی سی دستش نمیگره،من خودم m8داره بارهاخورده زمین بدترین ضربه هاروخورده به غیرازگلس شکستن هیچ اتفاقی نیافتاد،هرادمی بعدازخراب شدن گوشیش ناراحت میشه ولی بادست گرفتن اچ تی سی خیالتون راحته

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    به نظرم اچ تی سی برای موفقیت، بجای اینکه بیاد پرچمدار گرون تر از ایفون بزنه...بیاد سعی کنه موبایل خوش کیفیت و البته خوش قیمت (مثل قبل) بده بیرون...واقعا هرچقدرم پرچمدارش قوی و خاص باشه، برچسب قیمتی ۶۹۰ دلار، برای یک گوشی اندرویدی، اونم شرکتی که مثل سامسونگ نصف سرمایه اش رو خرج تبلیغات نمیکنه، اصلا دلچسب نیست...اچ تی سی ۱۰ میتونست خیلی موفق باشه، اگر فقط قیمت ۱۵۰-۲۰۰ دلار ارزون تر بود...ولی اچ تی سی خراب کرد و تنه به تنه بزرگان زد و بازم شکست خورد...

  • MJ
    MJ | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    ????

  • bagher
    bagher | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    وای خدا قلبم?☺☺☺

مطالب پیشنهادی