ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با نینتندو سوییچ احتمالا می توانید تا حداکثر ۸ ساعت بازی کنید

همچنان که به عرضه کنسول تازه و انقلابی نینتندو نزدیک می شویم، این شرکت مشغول ارسال کیت های توسعه برای برخی توسعه دهندگان است. این کیت توسعه مراحل و سرعت پورت بازی های ویدیویی را روی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

همچنان که به عرضه کنسول تازه و انقلابی نینتندو نزدیک می شویم، این شرکت مشغول ارسال کیت های توسعه برای برخی توسعه دهندگان است. این کیت توسعه مراحل و سرعت پورت بازی های ویدیویی را روی سخت افزار نینتندو سوییچ بهبود می بخشد و ویژگی های حائز اهمیتی در اختیار بازی سازان قرار می دهد.

نینتندو در گذشته نیز یک کیت توسعه اولیه در اختیار بازی سازان قرار داده بود. اما نسخه نهایی از ویژگی ها قابل توجهی همانند افزایش طول عمر باتری هنگامی که دستگاه به منبع تغذیه متصل نیست، در اختیار توسعه دهندگان بازی های ویدیویی قرار می دهد.

در گذشته، نگرانی هایی از سوی کاربران در مورد عمر باتری نینتندو سوییچ در فضای مجازی مطرح می شد و آن ها احساس می کردند تنها ۳ ساعت برای اجرای بازی های خود در حالت غیر متصل به پایه کنسول زمان دارند. اما به لطف این کیت توسعه تازه، زمان تقریبی عمر باتری سوییچ از ۵ تا ۸ ساعت تخمین زده می شود.

همانند بسیاری از تلفن های هوشمند و کنسول های دستی مانند Nintendo 3DS، عمر باتری با توجه به تنظیماتی که کاربر اعمال کرده، متغیر خواهد بود. سوییچ نیز از این قضیه مستثنی نیست و می توانید با تغییر تنظیمات مناسب به عمر باتری بیشتری دست پیدا کنید.

به تازگی رجی فیز-اِمِی، مدیر عامل نینتندو آمریکا و شیگرو میاموتو خالق کاراکتر دوست داشتنی ماریو، در جدیدترین قسمت از برنامه Tonight Show مهمان جیمی فلن بودند و برای اولین بار توانستیم سوییچ را هنگام اجرای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild ببینیم.

احتمالا اطلاعات تکمیلی مانند قیمت و تاریخ عرضه نهایی کنسول هیبریدی نینتندو در همایش ژانویه ۲۰۱۷ اعلام می شود و تا آن روز باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی