ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابزار جدید فیسبوک، امکان ساخت افکت تصاویر اختصاصی را مهیا می کند

طی سال گذشته فیسبوک (بعضاً با الگوبرداری از رسانه های مختلفی مانند اسنپ چت) مجموعه جدیدی از امکانات مختلف ویرایش و افکت گذاری تصاویر و ویدیو را در اختیار کاربرانش قرار داده است و حتی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

طی سال گذشته فیسبوک (بعضاً با الگوبرداری از رسانه های مختلفی مانند اسنپ چت) مجموعه جدیدی از امکانات مختلف ویرایش و افکت گذاری تصاویر و ویدیو را در اختیار کاربرانش قرار داده است و حتی اخیراً شاهد اضافه شدن فیلترهای پریسما برای سرویس پخش زنده آن بوده ایم.

حالا این شبکه اجتماعی محبوب به معرفی پلتفرم جدیدی تحت عنوان Camera Effects پرداخته که در واقع به عنوان ابزاری برای ساخت و درج فریم و افکت اختصاصی عکس شاخص کاربران در نظر گرفته شده است.

البته لازم به ذکر است که این ویژگی در اختیار صاحبان صفحات عمومی نیز قرار خواهد گرفت و می توان برای اعضا و یا مدیران هر صفحه فریم های اختصاصی طراحی کرد.

facebook-custom-profile-frames-2-w600

روش پیاده سازی این پلتفرم به هیچ وجه دشوار نیست و کاربران می توانند با ساخت یک تصویر PNG (توسط هر اپلیکیشنی)، آن را در فیسبوک آپلود کرده و مراحل نهایی سازی را به انجام برسانند. سپس فریم مورد نظر مخاطب توسط مسئولین این شبکه اجتماعی بررسی شده و در صورت تایید در اختیار قرار می گیرد.

ناگفته نماند که فیسبوک اعلام کرده کاربران امکان ساخت هرگونه فریمی از جمله تجاری، تبلیغاتی و حتی سیاسی را دارند، منتها می بایست بر طبق الگوی قوانین و ضوابط استفاده از آن باشد.

این پلتفرم در حال حاضر برای کاربران کشورهای انگلستان، ایرلند، مکزیک، تایوان و کلمبیا در دسترس بوده و به زودی به صورت جهانی آغاز به کار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی