ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت های نجومی آیفون اولیه آکبند در فروشگاه های آنلاین

در نهم ژانویه سال 2007 که استیو جابز آیفون را معرفی نمود، زندگی نیز برای برخی افراد به کلی دگرگون شد. آیفون همان موبایلی بود که خیلی ها رویایش را در سر داشتند. در آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

در نهم ژانویه سال 2007 که استیو جابز آیفون را معرفی نمود، زندگی نیز برای برخی افراد به کلی دگرگون شد. آیفون همان موبایلی بود که خیلی ها رویایش را در سر داشتند. در آن دوران نسخه 4 گیگابایتی این اسمارت فون 499 دلار و نسخه 8 گیگابایتی اش با قیمت 599 دلار به فروش می رفت.

اپل نیز برای جذب هرچه بیشتری کاربران تبلیغات اختصاصی خود را به راه انداخته بود که بسیاری هنوز هم که هنوز است آن را به یا دارند؛ تیزری که نشان می داد نسخه دسکتاپی نشریه نیویورک تایمز روی مرورگر سافاری چطور دیده می شود و همزمان سگ اسکیت سواری که بسیاری را با نام یوتوب آشنا کرد.

البته در جذابیت آیفون در آن دوران حرفی نیست اما حالا که امکانات و قابلیت هایش را با اسمارت فون های امروزی مقایسه می کنیم، روشن است که آن محصول برای تبدیل شدن به یک تلفن همراه ایده آل راه درازی را در پیش داشته است.

جابز مرحوم در آن زمان تصمیم گرفته بود که به جای 3G پشتیبانی از شبکه کندتر Edge را برای آن دستگاه فراهم نماید و این یعنی اگر از مرورگر استفاده می کردید احتمالا تماس های ورودی را از دست می دادید.

آیفون اولیه آکبند با قیمتی بالغ بر 20 هزار دلار نیز به فروش می رود

دوربین دو مگاپیکسلی آیفون نیز طبیعتا فاقد سیستم فوکوس خودکار یا حتی فلش بود و خود دستگاه نیز از بلوتوث پشتیبانی نمی کرد. سرویس پیام رسان مالتی مدیا یا MMS نیز از دیگر مواردی بود که نبودش به شدت در این موبایل احساس می شد با این همه، قابلیت های کلی دستگاه و نمایشگر تاچ آن به اندازه ای جذاب بودند که خیلی ها را شیفته خود کنند.

خوشبختانه هر سال که می گذرد اپل نسخه جدیدتری از این موبایل را ارائه می کند که همزمان با بهبود در قابلیت ها، به لحاظ طراحی نیز نسخه قبلی اش را پشت سر می گذارد.

شاید برایتان عجیب باشد اما مدل اولیه آیفون هنوز هم که هنوز است روی وبسایت هایی نظیر eBay به فروش می رود و اگر می خواهید بدانید چه افرادی خواهان خرید آن هستند باید بگوییم که کلیکسیون داران با کمال میل اقدام به خرید این موبایل قدیمی می کنند.

بالاترین مبلغ پرداختی برای آیفون اولیه نیز به دستگاه هایی مربوط می شود که تاکنون از جعبه خارج نشده اند و به عبارتی کاملا آکبند هستند. اگر شما هم یکی از این آیفون ها را در منزل دارید باید به اطلاع تان برسانیم که می توانید آن را با مبلغی در حدود 20 هزار دلار روی چنین وبسایت هایی به فروش برسانید.

original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay-1 original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay-2 original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay-3 original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay-4 original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay-5 original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay-6 original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • moein
    moein | ۲۱ آذر ۱۳۹۵

    ای بابا
    یه 2 جی خریده بودیم الان 80 میلیون به جیب زده بودیما...مرفتم یه مزدا تری اعلا باش میخریدم

  • امیر
    امیر | ۲۱ آذر ۱۳۹۵

    اولین آیفون دیگه بدرد استفاده نمیخوره اصولا! چون دیگه قدیمی شده. مطمئنن کلکسیون دارها میخرن واسه کالکشنشون.

  • z
    z | ۲۱ آذر ۱۳۹۵

    خداییش اپل مفتش نمی ارزه

  • CATer
    CATer | ۲۱ آذر ۱۳۹۵

    خودشو ندارم ولی 500 تا قاب پشتی طرحدارش رو دارم ??? کسی نمیخواد؟!

مطالب پیشنهادی