ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تکرار LG G Flex در شیائومی؛ چینی ها از محصول کره ای الگو برداری می کنند

کمپانی شیائومی طی سال گذشته تلفن های هوشمند مختلف و متعددی روانه بازار کرده و مجموعاً سال تجاری مناسبی را پشت سر گذاشته است. موبایل Mi Mix یکی از جذاب ترین محصولاتی است که ماه گذشته ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

کمپانی شیائومی طی سال گذشته تلفن های هوشمند مختلف و متعددی روانه بازار کرده و مجموعاً سال تجاری مناسبی را پشت سر گذاشته است.

موبایل Mi Mix یکی از جذاب ترین محصولاتی است که ماه گذشته عرضه شد و با ارائه نمایشگری تقریباً بدون حاشیه (نسبت 91.3 درصد صفحه نمایش به بدنه) نظر هر مخاطبی را جلب می نماید.

در سوی مقابل پرچمدار Mi Note 2 نیز که می توان آن را جایگزینی برای موبایل گلکسی نوت 7 سامسونگ دانست، با ارائه مشخصاتی قدرتمند و نمایشگری با لبه های خمیده، یکی از بهترین گزینه های بازار محسوب می شود.

xiaomi-curved-display-smartphone-leak_1-w600

با همه این تفاسیر، ساعاتی پیش تصویر زنده ای از یک موبایل جدید منتشر شده که به کمپانی چینی شیائومی نسبت داده می شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، رابط کاربری سیستم عامل اندروید این تلفن هوشمند MIUI 8 است، اما نکته اصلی بدنه و نمایشگر کاملاً خمیده ی آن بوده که یادآور موبایل های سری G Flex شرکت ال جی است.

در حالی که فعلاً خبری از مدل سوم موبایل های خمیده کمپانی کره ای نیست، به نظر می رسد شیائومی دست به کار شده و قصد دارد تنوع مدل تلفن های هوشمندش را بالا ببرد.

متاسفانه در تصویر منتشر شده، پایین بدنه دیده نمی شود و هنوز هیچ اطلاعات خاصی از آن نیز فاش نگردیده، اما جالب است که شیائومی در سال اخیر دست به اقدامات عجیبی برای جلب توجه و نگاه ها به سمت بازار موبایل خود زده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • OmidAhmadi88
    OmidAhmadi88 | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

    به نظر من ال جی شرکت مبتکر و خلاقی است ولی شرکت های چینی هم دیگه کلا کپیکار نیستند واقعا...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی