ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خودرو مفهومی Renspeed؛ با گلدان هایتان سفر کنید

حدود یک سال است که خبرهای مربوط به خودروهای خودران به یکی از اصلی ترین بخش های مطبوعات خودرویی تبدیل شده است و هر روز در مورد این خودروها در مجلات و وب سایت ها خبرهای ...

حمید رضا زنگنه
نوشته شده توسط حمید رضا زنگنه | ۲۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

حدود یک سال است که خبرهای مربوط به خودروهای خودران به یکی از اصلی ترین بخش های مطبوعات خودرویی تبدیل شده است و هر روز در مورد این خودروها در مجلات و وب سایت ها خبرهای بسیاری منتشر می شود.

2

استودیوی طراحی Rinspeed در اقدامی تازه طرحی کانسپت از خودروی خودران جدید خود را به نمایش گذاشته که توسط وب سایت های خودرویی معتبر نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

این خودرو یا بهتر است بگوییم باغچه ی سیار بر اساس خودروهای خودران طراحی شده است. استودیو طراحی رین اسپرت نام Oasis را بر این طرح نهاده که نمایش دهنده آینده صنعت حمل و نقل می باشد.

5

این خودرو شبیه هیچ یک از خودروهای خودرانی که پیش از این دیده اید نیست، در درون کابین این خودرو بر اساس خانه های لوکس باغچه ای مدرن قرار گرفته شده است که حس راحتی و آرامش را تداعی می کند.

Oasis خودرویی کوچک و هاچ بک است که توان جا به جایی دو سرنشین را دارد و بوسیله 4 موتور الکتریکی ساخته کمپانی ZF که درون چرخ ها نصب شده اند، به حرکت در می آید.

6

غربیلک فرمان می تواند به میزی کوچک تبدیل شود که برای قرارگیری کیبورد مناسب است و شیشه جلوی خودرو نیز نقش صفحه نمایش را بازی می کند.

شاید عجیب باشد ولی در پشت فرمان خودرو باغچه ای کوچک تعبیه شده است که قابلیت کاشت گیاهان مختلف مانند درختان بونسای را دارد.

9

طبق گفته گروه طراحی Oasis سرنشیان می توانند مسیر مورد نظر را روی تلفن همراه خود مشخص کنند و خودرو نیز بوسیله شبکه وای فای داخلی می تواند اطلاعات را از تلفن هوشمند دریافت کرده و بهترین مسیر را تعیین کند.

7

از امکانات این خودروی مفهومی می توان به سیستم پخش همراه با 24 بلندگوی Harman Kardon، صفحه نمایش بزرگ، اجرای اپلیکیشن های ماکروسافت آفیس و اس کایپ برای سفرهای تجاری اشاره کرد.

یکی از کاربری های Oasis خودروی پخش پیتزا می باشد که بوسیله سیستم گرم کن که در عقب خودرو تعبیه شده، پیتزای داغ براحتی به دست مشتریان خواهد رسید.

8

این خودرو به شما این امکان را می دهد که خودتان کنترل را به دست بگیرید. البته قبل از آن باید Oasis هوشیاری شما را تایید کند، تا از بروز حادثه جلوگیری شود. پس از تایید هوشیاری، فرمان در اختیار راننده قرار می گیرد تا از رانندگی با این خودروی هوشمند لذت ببرد.

14
فرمان Oasis قابلیت تبدیل به صفحه کیبرود و محل نگهداری فنجان را دارد.

12

استودیو طراحی رین اسپرت قصد دارد این خودرو را در نمایشگاه خودروی دیترویت در سال 2017 به معرض نمایش بگذارد. Oasis می تواند برگ برنده رین اسپرت در نمایشگاه خودروی دیترویت باشد و پیشرفت این شرکت نوپا را به رخ بزرگان صنعت خودروسازی بکشد.

11
وجود LED هایی که هشدارهای لازم را بر روی زمین به نمایش می گذارد.

البته تاکنون تقریبا هیچ یک از خودروهای این شرکت سوئیسی به تولید انبوه نرسیده اند و این احتمال وجود دارد که Oasis نیز به سرنوشت سایر برادران خود دچار شود، اما در مجموع می توان Oasis را نزدیک ترین خودرو از میان محصولات رین اسپید به نمونه های تولید انبوه دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی