ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلتفرم دستیار هوشمند Assistant را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد

به لطف توسعه دهندگان شخص ثالث، دستیار هوشمند گوگل موسوم به «اسیستنت» روز به روز هوشمندتر خواهد شد. این کمپانی امروز اعلام کرد ابزارهای جدیدی را برای توسعه دهندگان علاقه مند عرضه خواهد کرد. با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ آذر ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

به لطف توسعه دهندگان شخص ثالث، دستیار هوشمند گوگل موسوم به «اسیستنت» روز به روز هوشمندتر خواهد شد. این کمپانی امروز اعلام کرد ابزارهای جدیدی را برای توسعه دهندگان علاقه مند عرضه خواهد کرد.

با استفاده از این ابزار که «عملیات محاوره ای» یا Conversation Actions نام دارند، توسعه دهندگان می توانند به شکل گفتاری با کاربران تعامل داشته و به سؤالاتشان پاسخ دهند، به آنها یاری رسانده و نهایتاً محصولاتی را بفروشند. این تعامل از طریق اسپیکر خانگی هوشمند Google Home صورت خواهد گرفت.

گفتنیست گوگل اسیستنت با تکیه بر هوش مصنوعی، در مورد کاربر و رفتارش اطلاعات کسب کرده و سپس قادر است پاسخ های کاملاً اختصاصی را برایش فراهم سازد، ضمن اینکه با مشارکت IFTTT، سامسونگ، فیلیپس و نست نیز به Google Home اجازه می دهند دیوایس های هوشمند خانگی آنها را کنترل نماید.

دستیار صوتی هوشمند گوگل هوم

«جیسون داگلاس» مدیر محصول بخش Actions در گوگل می گوید:

اسیستنت برای اینکه دستیار کامل و موفقی باشد، باید بتواند از طریق اپلیکیشن ها و سرویس های مختلف با کاربران ارتباط برقرار سازد. با این کار، اکوسیستمی به وجود می آید که از طریق آن توسعه دهندگان می توانند خدمات منحصربفردی را به واسطه گوگل اسیستنت به کاربران ارائه دهند.

گوگل با گشودن درب های پلتفرم خود به روی دیگر شرکت ها و توسعه دهندگان، رقابتش را با اکوی آمازون تقویت می نماید. اهالی مانتن ویو به دیگر نام های بزرگ صنعت محصولات صوتی نیز روی آورده اند تا توسعه پلتفرم خود را سرعت بخشند.

هدف نهایی این کمپانی، یکپارچگی کامل بین پلتفرم اسیستنت از جمله گوگل هوم، اپلیکیشن Allo و موبایل های پیکسل خواهد بود. توسعه دهندگان و علاقمندان برای دسترسی زودهنگام به این قابلیت جدید می توانند از این لینک اقدام به ثبت نام نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • OmidAhmadi88
    OmidAhmadi88 | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

    عالی و ترسناک :)

  • Aureliano
    Aureliano | ۲۱ آذر ۱۳۹۵

    عالیه درود بر گوگل

مطالب پیشنهادی