ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید اپلیکیشن ماناپی در نمایشگاه الکامپ رونمایی می شود

نسخه جدید اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبض ماناپی که امکان ویجت شارژ سریع به همراه تعریف کدهای اختصاصی برای دریافت جایزه را فراهم می کند، در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ رونمایی می شود. ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

نسخه جدید اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبض ماناپی که امکان ویجت شارژ سریع به همراه تعریف کدهای اختصاصی برای دریافت جایزه را فراهم می کند، در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ رونمایی می شود.

ارائه جدیدترین نسخه اپلیکیشن "ماناپی"، معرفی راهکار وفاداری مشتریان (XRM) و سرویس پرداخت شناسه دار "سیناپس" از مهمترین برنامه های شرکت اتیک در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه الکامپ است.

اپلیکیشن ماناپی یک نرم‌افزار موبایلی امن برای خرید شارژ و پرداخت قبوض است که در دو نسخه اندروید و IOS به بازار عرضه شده است. در نسخه جدید این اپلیکیشن، کاربران می توانند با وارد کردن کدهای خاص، از تخفیف ها و شرایط ویژه ای برای خرید شارژ یا دریافت جوایز استفاده کنند.

اما راهکار وفاداری مشتریان (XRM)، یکی از خدمات ارزش افزوده پرداخت است که این شرکت در اختیار پذیرندگان درگاه های پرداخت الکترونیک قرار می دهد. پذیرندگان درگاههای پرداخت الکترونیک می توانند با ایجاد باشگاه مشتریان وفادار، شرایط بهتری را برای نگهداشت مشتریان قدیمی یا جذب مشتریان جدید فراهم کنند.

سرویس پرداخت شناسه دار سیناپس اتیک نیز این امکان را به مشتریان می دهد تا از طریق قبض معتبر در شبکه بانکی، پرداخت را شناسه دار و از طرفی بتوانند راحت تر پرداخت ها را شناسایی کنند.

گفتنی است غرفه شرکت اتیک در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران و بیرون از این سالن، از 25 آذرماه تا پایان زمان برگزاری یعنی 28 آذرماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • BVB
    BVB | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    بابا چرا یکم به ظاهر اپلیکیشنشون نمیرسن؟ خوبه اندروید استودیو و طراحی متریال یه چیز عمومی و رایگانه. پس چرا ۹۰ درصد اوقات انگار برنامه رو واسه جاوا طراحی کردن؟؟؟

  • امیر رحیمی
    امیر رحیمی | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

    عبارت ریپورتاژ آگهی رو فراموش نکردین؟

    • fg
      fg | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

      لطفا با این حرف ها انعکاس بازار ایران توسط رسانه ها رو زیر سوال نبرید. جامعه تولید کنندگان ایران هم حق دارن اخبارشون بدون هزینه کردن برای رپورتاژ و آگهی اخبارشون منعکس بشه

      • امیر رحیمی
        امیر رحیمی | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

        دوست عزیز من کجا بازار ایران رو زیر سوال بردم؟ من در این مورد سوال کردم! همین!
        اگه چند تا کامنت از من دیده بودید متوجه میشدید اتفاقا همیشه از تولید داخل حمایت کردم. ب دوستانی ک اپها و بازیهای ایرانی رو مسخره کردن، گفتم کسی ک یک بازی ایرانی یا هر چیز دیگه ای میسازه، حداقل سر جاش ننشسته و یه کار مفیدی در جهت پیشرفت کشور کرده.
        من فکر میکنم شما دچار سوءتفاهم شدین.

مطالب پیشنهادی