ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از جارو ربات تازه خود به نام POWERbot Turbo پرده برداشت

چندی قبل سامسونگ از یک جارو ربات جدید و البته گران قیمت با نام POWERbot Turbo پرده برداشت. این محصول در واقع مدل جدیدی از جارو ربات های عرضه شده توسط این شرکت در یکی دو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

چندی قبل سامسونگ از یک جارو ربات جدید و البته گران قیمت با نام POWERbot Turbo پرده برداشت. این محصول در واقع مدل جدیدی از جارو ربات های عرضه شده توسط این شرکت در یکی دو سال اخیر است که البته به لحاظ امکانات و قابلیت ها و همچنین برچسب قیمتی (1199 دلار) در جایگاهی بالاتر از آنها قرار می گیرد.

گفته شده که  POWERbot Turbo هم اکنون از طریق آمازون با قیمت 898 دلار قابل خریداری است که با در نظر داشتن رنج قیمتی محصولات مشابه ارائه شده از سوی شرکت هایی نظیر دایسون به نام Eye 360 باز هم گران به نظر می رسد.

با وجود آنکه سامسونگ محصولات دیگری مانند این را هم پیشتر ارائه داده بود اما POWERbot Turbo همانطور که گفته شد به روز رسانی های بسیار خوبی را دریافت نموده و برای نمونه قدرت مکش بسیار بالایی دارد تا جایی که سامسونگ در تقدیر از این قابلیت مدعی شده محصول جدیدش «بهترین قدرت مکش» را در میان جارو ربات های دیگر موجود در بازار دارد (تا هفتاد برابر بیشتر از برترین مدل موجود در بازار).

اما در خصوص دیگر امکانات این جارو برقی می توان به پشتیبانی از ارتباط وای فای اشاره نمود که به کاربر امکان می دهد اتاق های مورد نظرش برای جارو شدن را انتخاب نموده و با استفاده از تلفن همراهش جارو را هدایت نماید.

سامسونگ همچنین در معرفی محصول تازه خود اشاره ای هم به بهبودهای صورت گرفته در این جارو ربات نسبت به نسل قبلی اش داشته و برای نمونه اعلام نموده که سیستم تفکیک گرد و غبار آن به نام CycloneForce که مانع از مسدود شدن بخش مکنده جارو برقی می شود را نیز بهبود داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی