ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ واحد تولید چیپست خود را به صورت مستقل در می آورد

مدتهاست که سامسونگ برنامه ریزی های گسترده و در عین حال پیچیده ای را برای تغییرات ساختاری اش آغاز نموده است. این کمپانی اخیرا فرایند فروش برخی واحدهایش را که تصور می شود هماهنگی لازم با کسب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

مدتهاست که سامسونگ برنامه ریزی های گسترده و در عین حال پیچیده ای را برای تغییرات ساختاری اش آغاز نموده است. این کمپانی اخیرا فرایند فروش برخی واحدهایش را که تصور می شود هماهنگی لازم با کسب و کار اصلی آن را ندارند، آغاز نموده و در تلاش است تا نوعی ساختار شرکتی خطی و ساده را برای خود ایجاد نماید.

از جمله تلاش های صورت گرفته سامسونگ در این رابطه می توان به فروش واحد پرینتر آن به اچ پی اشاره نمود و چندی قبل نیز همانطور که در خبرها خواندید شایعه فروش کسب و کار اینترنت اشیاء آن مطرح شد.

حالا گزارش تازه ای در این باره منتشر شده که نشان می دهد شرکت کره ای بازنگری در مورد ساختار کسب و کار تولید چیپست خود را آغاز نموده که زیرشاخه بخش دیگری تحت عنوان System LSI قرار می گیرد.

با استناد به گزارشات منتشر شده در این باره، سامسونگ در نظر دارد که عملیات های طراحی (Fabless) و تولید (Foundry) این واحد را به صورت مستقل در بیاورد.

در اینجا لازم است اشاره نماییم که بخش System LSI از چهار زیرشاخه کلیدی تشکیل شده که تیم توسعه دهنده سیستم روی چیپ ویژه دستگاه های موبایل، تیم توسعه LSI که روی حسگرهای موبایل و چیپ های درایور نمایشگر کار می کند، تیم تولید و گروه پشتیبانی را شامل می گردد.

همانطور که گفته شد یکی از برنامه ها این است که بخش های توسعه سیستم روی چیپ و همچنین LSI  با یگیدگر ترکیب شده و کسب و کاری تولید از آنها جدا گردد تا به عنوان یک واحد مستقل به فعالیت هایش ادامه دهد.

سامسونگ اعلام کرده که در این صورت مدیریت واحد تولید بهتر صورت می گیرد و این کسب و کار با سرعت بیشتری رشد خواهد کرد.

گفتنی است که واحد مذکور اخیرا به توانمندی های لازم برای تولید چیپست های 10 نانومتری دست یافته و حتی قراردادی را نیز با کوالکام به امضا رساند تا تولید انبوه نسل جدید چیپست های ده نانومتری را برای آن آغاز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • army-epicur
    army-epicur | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

    حقیقت تلخ تر از با-سن خیاره

  • army-epicur
    army-epicur | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

    بیخیال دست به انتحاری نزن

    • Rivekan
      Rivekan | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

      هِه هِه هِه
      نمکدون ?

    • milad sharifkia
      milad sharifkia | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

      سوزشتو درک میکنم

مطالب پیشنهادی