ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تاکنون بیش از 2.7 میلیون گلکسی نوت 7 را جمع آوری کرده است

به نظر می رسد عزم جدی سامسونگ برای فراخوان و جمع آوری فبلت نوت 7 از بازار به خوبی جواب داده. این کمپانی به تازگی اعلام کرد تا به امروز توانسته 2.7 میلیون عدد از ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

به نظر می رسد عزم جدی سامسونگ برای فراخوان و جمع آوری فبلت نوت 7 از بازار به خوبی جواب داده. این کمپانی به تازگی اعلام کرد تا به امروز توانسته 2.7 میلیون عدد از کل 3.06 میلیون دستگاه فروخته شده را جمع آوری کرده و با نمونه های دیگر جایگزین نماید.

با توجه به این آمار، می توان گفت تنها 10 درصد کل دیوایس ها یعنی حدود 300 هزار موبایل نوت 7 در دست مشتریان باقی مانده که اگرچه همین مقدار کم نیز جای تعجب دارد، اما باز هم نشان می دهد سامسونگ در این بازه سه ماهه به خوبی از عهده این کار برآمده.

در بیشتر بازارهای غربی، نرخ مرجوعی این کالا بسیار بالا بوده، زیرا کمپانی کره ای برای حفظ سلامت کاربران اسمارت فون مذکور به انواع و اقسام ترفندها دست زده و سخت گیری های زیادی را اعمال نموده.

همان طور که اطلاع یافتید در ایالات متحده، آخرین آپدیت برای نوت 7 باعث توقف کامل عملیات شارژ روی آن خواهد شد، ضمن اینکه با قطع دسترسی به شبکه های موبایل، هرگونه استفاده از این دستگاه به عنوان موبایل ناممکن می گردد.

سامسونگ رویکرد مشابهی را نیز برای اروپای غربی به کار بسته و به ارائه بسته های به روز رسانی، حداکثر میزان شارژ باتری گلکسی نوت 7 را روی رقم 30 درصد محدود ساخته.

البته ظاهراً وضعیت در کره جنوبی متفاوت است و هنوز حدود 20 درصد از خریداران گلکسی نوت 7 تمایلی به دل کندن از آن ندارند، در حالی که سامسونگ اعلام کرده تمامی هزینه موبایل را به آنها باز خواهد گرداند، یا آن را با نمونه دیگری به انتخاب مشتری تعویض خواهد کرد.

گفتنیست ترفند محدودیت شارژ هنوز در کره جنوبی به کار گرفته نشده، اما اگر وضعیت مرجوعی فبلت مورد بحث در این کشور بهبود نیابد، احتمال دارد که چنین رویکردی در این کشور نیز اعمال گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

    بابا دیجیاتو ناموسا ول کن دیگه
    سامسونگ ول کرد تو ول نمی کنی????

  • army-epicur
    army-epicur | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    آمار زخمی ها رو هم میدادید

    • milad sharifkia
      milad sharifkia | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

      ههههههههههههه خندیدیم

مطالب پیشنهادی