ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قابلیت امنیتی Secure Folder نوت 7 را به گلکسی S7 می آورد

در میان قابلیت های امنیتی فوق العاده ای که همزمان با معرفی فبلت نوت 7 رونمایی شد، گزینه ای تحت عنوان «Secure Folder» یا «پوشه امن» نیز وجود داشت که به صورت یکپارچه با دیگر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

در میان قابلیت های امنیتی فوق العاده ای که همزمان با معرفی فبلت نوت 7 رونمایی شد، گزینه ای تحت عنوان «Secure Folder» یا «پوشه امن» نیز وجود داشت که به صورت یکپارچه با دیگر فناوری های حفظ حریم شخصی کاربر عمل کرده و دسترسی به آن از طریق اسکنر عنبیه چشم یا دیگر گزینه ها نیز ممکن بود.

در این چارچوب، کاربر می توانست زیرمجموعه کاملاً مجزایی از اسناد، محتوای صوتی و تصویری، مخاطبین، ایمیل ها و یادداشت ها را ذخیره کند که فقط پس از تأیید اعتبار از طریق اثر انگشت یا عنبیه، رمز عبور یا الگوی مخصوص در اختیار او قرار می گرفت.

پس از سرنوشت نافرجام این فبلت، سامسونگ قصد دارد به تدریج قابلیت های برجسته آن را به پرچمدار قبلی اش یعنی گلکسی S7 و نسخه اِج آن بیاورد. با بررسی نسخه بتای اندروید 7 در موبایل های مذکور، می توان دید که آپدیت نوقا گزینه هایی همچون نمایشگر همیشه روشن، Samsung Pass و غیره را به ارمغان خواهد آورد.

samsung-galaxy-s7-secure-folder

حال بر اساس پیامی که در پاسخ به درخواست یکی از کاربران برنامه بتای گلکسی از سوی سامسونگ اعلام شده، این کمپانی قصد دارد ویژگی Secure Folder را نیز به عنوان گزینه ای قابل دانلود در قالب اندروید 7.0 برای دیوایس های گلکسی S7 عرضه نماید.

همان طور که در تصویر فوق می بینید، این برنامه از طریق مجموعه اپلیکیشن های Galaxy در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، اما تاریخ دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست. اما به هر تفسیر، افزودن این ویژگی در روزگاری که حریم شخصی و امنیت کاربران روز به روز اهمیت بیشتری می یابد، جای تقدیر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • dark season
    dark season | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    مهمترین نکته اینه که تا سه ماه دیگر گلکسی اس ۸ رونمایی میشود و هنوز آپدیت نوگت برای اس ۷ منتشر نشده. این یعنی افتضاح....

  • امین
    امین | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    یه همچین چیزی که قبلا داخل s4 و نوت3 و هم نسلاشون بود (knox) بعدش هم پیشرفته ترش روی مدل های بالاتر کار گذاشته شد زیاد فرقی نکرده فقط ظاهره

  • Instagram@merlinMetal
    Instagram@merlinMetal | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    فقط سامی و اپل .سامی که واسه خودش فرمانروایی میکنه

  • Instagram@merlinMetal
    Instagram@merlinMetal | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    Empire

مطالب پیشنهادی