ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HMD موبایل نوکیا 150 را رسماً معرفی کرد

همان طور که می دانید HMD Global شرکتی فنلاندی است که حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت 10 سال از مایکروسافت خریداری کرد. طبق اخبار متعدد، این شرکت قصد دارد در MWC ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۲

همان طور که می دانید HMD Global شرکتی فنلاندی است که حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت 10 سال از مایکروسافت خریداری کرد. طبق اخبار متعدد، این شرکت قصد دارد در MWC 2017 چندین موبایل هوشمند را با این نشان تجاری دوست داشتنی معرفی نماید.

اما این شرکت فرصت را مغتنم شمرده و امروز اولین تلفن همراه نوکیا را معرفی کرد. این محصول که Nokia 150 نام دارد، در دو نسخه تک و دو سیم کارت عرضه شده و قیمت فوق العاده 26 دلاری برای آن تعیین گشته، و به همین دلیل صفات «مقرون به صرفه و ماندگار» برای توصیف آن کاملاً شایسته است.

از جمله مشخصات سخت افزاری این محصول می توان به سیستم عامل نوکیا سری +30، نمایشگر 2.4 اینچی با رزولوشن 320×240، باتری 1020 میلی آمپر ساعتی و دوربین VGA اشاره کرد، ضمن اینکه یک فلش LED نیز در پشت دستگاه تعبیه شده که به عنوان چراغ قوه نیز قابل استفاده خواهد بود.

این تلفن همراه در باندهای فرکانسی 900/1800 مگاهرتز عمل می کند، و شارژ آن از طریق درگاه استاندارد میکرو یو اس بی صورت می گیرد، ضمن اینکه جک 3.5 میلیمتری هدفون، بلوتوث 3.0 و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا 32 گیگابایت نیز در آن وجود دارد.

البته این محصول با هدف رقابت در بازار اسمارت فون ها طراحی و تولید نشده، بلکه قصد دارد خاطرات دیوایس های مطمئن و کارآمد نوکیا را در ذهن علاقه مندان زنده نماید. مهم تر از همه اینکه می توانید بازی Snake را روی آن بازی کنید، ضمن اینکه باتری آن نیز 22 ساعت مکالمه متوالی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • SoNiYa S.N
    SoNiYa S.N | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    سلام من از این گوشی خریدم برای پدرم میخوام قفل صفحه گوشی بزارم میرم تو تنظیمات حفاظتی و امنیت تلفن رو روشن می کنم و کد حفاظتی رو هم تعیین می کنم ولی وقتی می خوایم گوشی رو قفل کنیم نمیشه یعنی بعد بستن صفحه کلید موقع باز کردن کد حفاظتی نمیخواد واقعا اعصابمونو خورد کرده این گوشی کسی میدونه اشکال از کجاس؟؟؟

  • امیر رحیمی
    امیر رحیمی | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    گوشی موبایل یعنی این.
    نه اینایی ک الان دست ماست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی