ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امروز می توانید مصاحبه مدیر عامل توییتر با ادوارد اسنودن را به شکل زنده ببینید

امروز عصر ساعت ۲۰:۳۵ به وقت ایران، «جک دورسی»، مدیر عامل توییتر با «ادوارد اسنودن» از طریق پخش زنده پریسکوپ مصاحبه خواهد کرد. سه سال از زمانی که اسنودن اسناد و مدارک فوق سری NSA ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

امروز عصر ساعت ۲۰:۳۵ به وقت ایران، «جک دورسی»، مدیر عامل توییتر با «ادوارد اسنودن» از طریق پخش زنده پریسکوپ مصاحبه خواهد کرد.

سه سال از زمانی که اسنودن اسناد و مدارک فوق سری NSA در خصوص برنامه نظارت عمومی بر شهروندان را فاش کرد، سپری می شود. از آن زمان تا کنون شرکت های مطرح سیلیکون ولی مانند اپل، گوگل و یاهو زیر فشار قرار داشته اند تا رمزگذاری محصولات خود را پویاتر کرده و دسترسی چنین عواملی را به اطلاعات کاربران دشوارتر سازند.

screen-shot-1395-09-23-at-4-11-06-pm-w700

در این میان کمپینی با عنوان «عفو اسنودن» به وجود آمده که روز گذشته خبر از مصاحبه جک دورسی با اسنودن داده است. گفته می شود که این جلسه، بیشتر حالت پرسش و پاسخ دارد.

هنوز مشخص نیست که چه سوالاتی پرسیده خواهد شد و آیا کاربرانی که مشغول تماشای زنده این مصاحبه هستند هم می توانند سوالات خود را به شکل آنلاین برای دورسی ارسال کنند یا خیر. با این حال کاربران اکنون می توانند سوالات مد نظر خود را با هشتگ «AskSnowden» در توییتر به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی