ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدف ترامپ از دیدار با بزرگان صنعت تکنولوژی چیست؟

رهبران دنیای تکنولوژی دعوت شده اند تا فردا با حضور در برج ترامپ، با رییس جمهور منتخب ایالات متحده دیدار داشته باشند. نکته اینجاست که تا کنون علت اصلی این دیدار نامشخص بوده ولی اکنون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

رهبران دنیای تکنولوژی دعوت شده اند تا فردا با حضور در برج ترامپ، با رییس جمهور منتخب ایالات متحده دیدار داشته باشند. نکته اینجاست که تا کنون علت اصلی این دیدار نامشخص بوده ولی اکنون وب سایت «فوربس» گزارشی را منتشر کرده که احتمالاً دور از حقیقت نیست.

یکی از اعضای کمپین ترامپ به فوربس گزارش داده است که اجلاس پیش رو، به این جهت برگزار می شود تا ترامپ بتواند تسلط بیشتری بر افراد شماره یک تکنولوژی جهان پیدا کند.

بدیهی است که ترامپ تا کنون، و به خصوص در یک سال اخیر رابطه چندان مناسبی با سیلیکون ولی نداشته. برای مثال مدتی پیش بود که سخن از تحریم اپل و توقف خرید محصولاتش می زد و پس از مدتی، به فیسبوک و گوگل اتهام وارد کرد که با راهکارهایی، باعث می شوند تا اخبار منفی در مورد نامزد حزب دموکرات دیده نشود.

جالب اینجاست که ماه گذشته ترامپ دیداری با اصحاب رسانه در برج خود داشت و گزارش هایی که پس از آن منتشر شد نیز خواندنی بود. برای مثال رییس جمهور منتخب در دیدارش با اهالی رسانه، به مدیر CNN گفته بود: «از شبکه ات متنفرم! هرکس که در CNN کار می کند دروغگوست و باید شرمنده باشد».

در طول کمپین هم ترامپ وعده داده بود که اپل را ملزم به ساخت آیفون در داخل خاک آمریکا خواهد کرد. در این میان فوربس گزارش می دهد که دیدار ترامپ با رهبران تکنولوژی از جمله تیم کوک، لری پیج، ساتیا نادلا و مدیران برخی دیگر از شرکت ها، به شدت بر روی راهکارها برای ایجاد شغل های تازه در آمریکا تمرکز خواهد داشت.

بر اساس شنیده های فوربس، دیدار رییس جمهور منتخب آمریکا با مدیران سیلیکون ولی یک ساعت به طول خواهد انجامید. با توجه به این زمان اندک و تمرکز ترامپ بر ایجاد مشاغل در آمریکا، مشخص نیست که آیا رهبران تکنولوژی هم می توانند از دغدغه های خود صحبت کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mi Amir
    Mi Amir | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    بگه فقط باید تولیداتتون توی امریکا باشه??

مطالب پیشنهادی