ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Gun Strider؛ سیاه پوشان

شنیده اید بعضی ها جوجه را رنگ می کنند و جای قناری می فروشند؟ برای Gun Strider هم می توانیم همین حکایت را بیان کنیم. با این تفاوت که جوجه ای از آن حرف می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

شنیده اید بعضی ها جوجه را رنگ می کنند و جای قناری می فروشند؟ برای Gun Strider هم می توانیم همین حکایت را بیان کنیم. با این تفاوت که جوجه ای از آن حرف می زنیم، قابلیت هایش کم از بقیه پرندگان نیست. Dreamotion برای ساخت اپلیکیشن Gun Strider و کسب موفقیت از ایده بسیار جالبی استفاده کرده است. اگر از تغییرات کم اما مثبت این عنوان فاکتور بگیریم، مکانیزم های گیم پلی ساخته Dreamotion را تاکنون بارها دیده ایم.

اما توسعه دهنده با استفاده از یک سبک گرافیکی متفاوت و انیمیشن های اکشن توانسته تجربه ای را به بازیکن ها هدیه بدهد که انگار مشابهش را نداشته اند. متوجه شدید؟ شاید المان های گیم پلی هم به خودی خود جذاب بوده و شاهد تفاوت هایی بین Gun Strider با اپلیکیشن های مشابه باشیم ولی توسعه دهنده تصمیم گرفته تا بیشتر وقتش را روی بخش های دیداری این عنوان بگذارد.

gun-strider

راستش را بخواهید از دیدگاه ما، آن ها سیاست خوبی را برای توسعه این عنوان پیش گرفته اند و بازخوردهای مثبت بازیکن ها هم نشان می دهند که Dreamotion به هدفش رسیده است. مطمئنا نخستین بخشی که با انجام Gun Strider به آن پی می برید گرافیک خواهد بود. به واسطه رنگ بندی جالب، محیط های تاریک و طراحی خوب شخصیت ها انتظاری جز این نمی توانیم داشته باشیم.

خوشبختانه توسعه دهنده با منطقه های متفاوت هم توانسته تا این جذابیت را برای چندین ساعت حفظ نماید. دومین المان Gun Strider که پیش از بقیه هنگام مبارزات خودش را نشان می دهد، انیمیشن های حرکت شخصیت اصلی است. پیش از پرداخت به این مسئله، بیایید ابتدا نگاهی به مکانیزم های گیم پلی بیندازیم. ساخته Dreamotion شما را بین دسته ای دشمنان مختلف قرار داده و باید آن ها را شکست دهید. برای این کار هم کافیست روی آنتاگونیست ها کلیک نمایید تا کاراکتر داستان به آن ها شلیک کند.

gun-strider-game

مکانیزم هایی کلیشه ای که با توانایی های شخصیت داستان رنگ و بویی متفاوت به خود گرفته اند. با شلیک های مداوم، کاراکتر حرکت های جالبی انجام داده و جدا از این، می توانید از قدرت هایی همانند آهسته نمودن زمان استفاده نمایید. فقط مراقب باشید تا به انسان های بی گناه شلیک نکنید. چون همانند Hopeless 1، گاهی اوقات آن ها ناخواسته به محیط مبارزات آمده و کشتن مردم هم طبعات خودش را خواهد داشت.

برای کسانی که خیلی خواهان عناوینی با ریتم آهسته نیستند و می خواهند به سرعت دشمن های زیادی را بکشند، Gun Strider مطمئنا با سبک گرافیکی خوب و بدلکاری های شخصیت اصلی سرگرم کننده است. تنها فراموش نکنید که برای تجربه این اپلیکیشن نیازمند اینترنت هستید. ساخته Dreamotion را می توانید هم اکنون برای دیوایس های اندرویدی و آی دیوایس ها دانلود نمایید.

Gun Strider

Gun Strider

سازنده: Dreamotion Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 118 / 39.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Devil may cry
    Devil may cry | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    لینک مایک و بازار بزارین تا به برنامه وصل شه

مطالب پیشنهادی