ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S8 سامسونگ احتمالاً اولین موبایل مجهز به بلوتوث 5.0 خواهد بود

شایعات مختلف، حکایت از آن دارند که سامسونگ می خواهد فناوری های نوینی را در گلکسی S8 برای اولین بار به کار بگیرد. چندی پیش خواندید که این موبایل به حسگر اثر انگشت نوری یا ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

شایعات مختلف، حکایت از آن دارند که سامسونگ می خواهد فناوری های نوینی را در گلکسی S8 برای اولین بار به کار بگیرد. چندی پیش خواندید که این موبایل به حسگر اثر انگشت نوری یا اپتیکال تجهیز می گردد، و امروز شرکت سینپتیکس، یکی از تأمین کنندگان اصلی قطعات بیومتریک سامسونگ، از این تکنولوژی رونمایی کرد.

حال SamMobile می گوید به احتمال زیاد برای نخستین بار شاهد به کار گیری از بلوتوث نسخه 5.0 در گلکسی S8 خواهیم بود. این نسخه از بلوتوث هفته گذشته به صورت رسمی توسط Bluetooth SIG به عنوان جدیدترین استاندارد این فناوری معرفی و عرضه شد.

bluetooth-sig

در بلوتوث 5.0 شاهد سرعت بالاتر، برد بیشتر و ظرفیت برادکست قوی تر برای پیام ها خواهیم بود. همچنین سازگاری بهتر با دیگر فناوری های بیسیم از جمله مزایای نسل جدید بلوتوث به شمار می رود.

طبق اظهارات Bluetooth SIG در جدیدترین استاندارد تکنولوژی مذکور، به چهار برابر برد بیشتر، دو برابر سرعت بالاتر و هشت برابر ظرفیت برادکست بیشتر در مقایسه با نسل چهارم دست می یابیم. این گروه انتظار دارد که طی دو الی شش ماه آینده دیوایس های مجهز به بلوتوث 5 وارد بازار شوند.

حال از آنجا که سامسونگ یکی از اعضای عالیرتبه گروه مرجع بلوتوث به شمار می رود، و با توجه به افزایش انتظارات از پرچمدار آتی آنها یعنی گلکسی S8، چندان عجیب نیست که برای نخستین بار شاهد به کار گیری از این استاندارد در کهکشانی بعدی سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    خواهش اجازه نده راحت به دیگران توهین کنن

  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    کلا سایت درست کردی تا همه راحت نظر بگذارند از مطالب همدیگه استفاده کنن یا فقط دری وری تایید میکنی اصلاح کن مدریت سایتت رو

  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    حالا از سایت آشغال شما بهم میخورد پست یه مشت آشغال بچه داهاتی را تایید میکنی اما یه پست درست درمون میگذارم تایید نمیکنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی