ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«هارمن کاردن» نخستین اسپیکر پشتیبانی کننده از کورتانا را عرضه خواهد کرد [تماشا کنید]

همانطور که در جریان هستید مایکروسافت هفته گذشته از برنامه های خود برای رقابت با اکوی آمازون پرده برداشت، اما جزئیاتی را در مورد محصولات سخت افزاری خود با این مشخصه منتشر نکرد. حال طبق ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

همانطور که در جریان هستید مایکروسافت هفته گذشته از برنامه های خود برای رقابت با اکوی آمازون پرده برداشت، اما جزئیاتی را در مورد محصولات سخت افزاری خود با این مشخصه منتشر نکرد.

حال طبق آخرین اخبار رسیده مشخص شده هارمن کاردن نخستین تولید کننده شخصی ثالثی خواهد بود که کورتانا را به یکی از اسپیکرهای تولیدی اش می آورد و آنطور که از تیزر 30 ثانیه ای منتشر شده در مورد آن بر می آید، محصول دست بر قضا شباهت زیادی هم به اکو دارد.

اما در مورد وجوه تمایز این گجت با محصول آمازون باید بگوییم که ظاهرا نمایشگری برای قسمت بالایی آن در نظر گرفته شده که هماهنگ با رابط کابری کورتانا شروع به درخشیدن می کند.

همانطور که به خاطر دارید شرکت ساکن ردموند چند روز پیش بود که از برنامه هایش برای استفاده از کورتانا در گجت های مختلف سخن گفت و حالا اینطور به نظر می رسد که این شرکت می خواهد نمایشگر را به یکی از پیش نیازها برای ورود کورتانا به گجت های اینترنت اشیاء بدل نماید؛ به بیان دیگر، وجود نمایشگر برای این محصولات به یک ضرورت بدل خواهد شد.

این غول نرم افزاری پیشتر از توستر، یخچال و ترموستات به عنوان نمونه هایی از دستگاه های قابل استفاده همراه با کورتانا یاد کرده بود اما معرفی محصول تازه هارمن کاردن رقابت دستیار دیجیتالی مایکروسافت با آمازون را وارد فاز تازه ای خواهد کرد.

در پایان باید اضافه نماییم که شرکت هارمن هنوز حرفی در مورد قیمت یا زمان عرضه این دستگاه به میان نیاورده، با این همه، گفته می شود که این اسپیکر در سال 2017 میلادی به بازار عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی