ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر: ما برای مشتریان اکس باکس تلاش می کنیم، نه رقابت با دیگران

سیستم Backward Compatibility کنسول اکس باکس وان که امکان اجرای بازی های نسل هفتمی اکس باکس 360 را میسر می سازد، یکی از اهرم های مجذب مخاطب کنسول جدید مایکروسافت محسوب می شود. حال «فیل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

سیستم Backward Compatibility کنسول اکس باکس وان که امکان اجرای بازی های نسل هفتمی اکس باکس 360 را میسر می سازد، یکی از اهرم های مجذب مخاطب کنسول جدید مایکروسافت محسوب می شود.

حال «فیل اسپنسر» مدیر واحد اکس باکس کمپانی ساکن ردموند، ضمن تاکید رویکردهای رقابتی این شرکت، از موفقیت قابل توجه سرویس یاد شده سخن گفته است.

اسپسنر 47 ساله که از سال 2014 هدایت تیم گیمینگ مایکروسافت را برعهده گرفته، ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خودش نوشت: «تاکنون تقریباً نیمی از کاربران کنسول اکس باکس وان از بازی های سرویس Backward Compatibility بهره برده اند.»

علاوه بر این او ضمن اشاره به سه گانه بایوشاک به این سرویس، اشاره می کند که تعداد بازی های 360 قابل اجرا روی کنسول نسل هشتمی اکس باکس، از مرز 300 عنوان عبور کرده است.

scorpio-1 copy

در ادامه مکاتبات توییتری، فیل اسپنسر در پاسخ به سوالاتی که کاربران در مورد رقابت با کنسول پلی استیشن 4 پرو و همینطور برگزاری مراسم Playstation Experience می پرسیدند، در توییتی جدید نوشت:

ما به فرصت های پیش رو در نمایشگاه E3 2017 نگاه می کنیم. درضمن ما برنامه های اکس باکس را برای مشتریان اکس باکس تدارک می بینیم، نه به عنوان پاسخی به رقابت دیگران. به نظر من سال 2017 سالی بی نظیر برای این برند خواهد بود.

همانطور که می دانید مایکروسافت قصد دارد پاییز سال آینده پروژه اسکورپیو را با توان پردازشی 6 ترافلاپس، به عنوان قدرتمندترین کنسول تاریخ روانه بازار سازد؛ یقیناً نمایشگاه E3 2017 مناسب ترین رویداد برای آشنایی بیشتر با این دستگاه ناشناخته خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسن
    حسن | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    همون رقابته که به کیفیت منجر میشه

مطالب پیشنهادی