ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Panasonic P88 پاناسونیک
تکنولوژی

پاناسونیک موبایل اقتصادی P88 را معرفی کرد

شرکت پاناسونیک هنوز از حضور در بازار موبایل ناامید نشده و به تازگی یک تلفن هوشمند ارزان قیمت با نام P88 را در کشور هند معرفی نموده است. این محصول با مشخصات نسبتاً قابل قبول و بهای ۱۴۰ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

شرکت پاناسونیک هنوز از حضور در بازار موبایل ناامید نشده و به تازگی یک تلفن هوشمند ارزان قیمت با نام P88 را در کشور هند معرفی نموده است. این محصول با مشخصات نسبتاً قابل قبول و بهای ۱۴۰ دلاری، قشر میلیونی خریداران کم درآمد را هدف خود قرار داده است.

موبایل تازه پاناسونیک داری یک نمایشگر ۵.۳ اینچی IPS با رزولوشن 720p است، نمایشگری که از حفاظت شیشه گوریلا گلس محروم مانده. نام سازنده پردازنده چهار هسته ای P88 مشخص نیست، اما طبق اعلام کمپانی ژاپنی هسته های آن از کلاکی برابر با ۱.۲۵ گیگاهرتز بهره می برند.

محصول فوق از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و دارای درگاه ورود کارت حافظه میکرو اس دی جهت افزایش فضای ذخیره سازی تا ۱۲۸ گیگابایت است.

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی این موبایل را ۳ سه لامپ فلش LED حمایت می کنند. ضمن این که در پنل جلویی نیز جهت بهبود کیفیت عکس های سلفی (با رزولوشن ۵ مگاپیکسل) در نور کم، یک فلش کوچک تعبیه شده است.

موبایل P88 پاناسونیک با یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۱۵۶ گرم وزن دارد و از دو سیمکارت همزمان فعال پشتیبانی می کند. زمان عرضه این محصول به بازار هنوز اعلام نشده، اما با توجه به معرفی رسمی آن از طرف سازنده، قطعاً فاصله زیادی تا آن تاریخ نخواهیم داشت. هنوز مشخص نیست که تلفن هوشمند اقتصادی پاناسونیک به دیگر بازارها هم راه پیدا خواهد کرد یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • YAS...
    YAS... | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

    اصلا ارزش خرید نداره

  • سعید
    سعید | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

    احتمالا تو بازار ایران قیمت یک میلیون بدو ورود بخوره آخر با کلی منت بعد یه مدت هشتصد هزار بدن دست مشتری

مطالب پیشنهادی