ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت جدید شیائومی پیش از عرضه لو رفت

تبلت Mi Pad 2 کمپانی شیائومی بیش از یک سال عمر کرده و انتظار می رود که چینی ها بالاخره یک ورژن جدید را معرفی کنند. خب، انتظار به پایان رسید و پیش از معرفی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

تبلت Mi Pad 2 کمپانی شیائومی بیش از یک سال عمر کرده و انتظار می رود که چینی ها بالاخره یک ورژن جدید را معرفی کنند. خب، انتظار به پایان رسید و پیش از معرفی رسمی، حالا شاهد لو رفتن تصاویر Mi Pad 3 هستیم.

Mi Pad 3 از دو تبلت قبلی بزرگ تر بوده و نمایشگری 9.7 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسلی در اختیار دارد که در حقیقت چه از لحاظ اندازه و چه از منظر رزولوشن، کاملا با اید پرو 9.7 اینچی اپل برابر است.

gsmarena_002-w600

در قیاس با آیپد پرو، Mi Pad 3 فقط 0.02 میلی متر باریک تر بوده و 6.08 میلی متر ضخامت دارد و با وزن 380 گرمی اش، 57 گرم از آیپد سبک تر است.

Mi Pad 3 توسط پردازنده نسل هفتمی اینتل با نام m3-7Y30 قدرت رسانی می شود و در کنار آن 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. جالب اینکه تبلت مورد نظر به ویندوز 10 مجهز شده و باتری 8290 میلی آمپر ساعتی روی آن گنجانده شده که از طریق یو اس بی مدل سی شارژ می شود.

gsmarena_003-w600

در قسمت پشتی دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه قرار گرفته و در پنل جلویی، یک سنسور 8 مگابایتی قرار دارد. Mid Pad 3 از بدنه تمام فلزی بهره می برد که حفره های اسپیکر دوگانه نیز روی آن تعبیه شده است.

گفته شده که احتمالا این دستگاه در تاریخ 30 دسامبر با قیمت های 289 دلار (مدل 128 گیگابایتی) و 332 دلار (مدل 256 گیگابایتی) عرضه می شود. کیبورد دستگاه که تصویر آن را بالاتر مشاهده می کنید نیز تنها با قیمت 14 دلار عرضه می شود.

باید دید که آیا ورژن اندرویدی این تبلت هم عرضه می شود یا خیر. سال گذشته Mi Pad 2 هم با اندروید و هم با ویندوز عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

    ورژن اندرویدش عرضه بشه
    فروش بالایی میکنه

    • a_041
      a_041 | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

      دوران تبلت های اندرویدی دیگه کم کم داره تموم میشه برای همینه که اکثر شرکتها دارن رو میارن به تبلت های ویندوزی . تبلت ویندوز هم میشه باهاش نرم افزار دسکتاپ رو اجرا کر هم اپلیکیشن اندروید . بعد از قضیه کوالکامو سازگاری با ویندوز 10 به زودی شاهد سرعت گرفتن تولید تبلت های ارزون قیمت ویندوزی خواهیم بود . مطمئناً افزایش سهم ویندوز تو بازار تبلت باعث میشه اون تعداد اپلیکیشنی هم که تو ویندوز استور موجود نیست کم کم وارد استور بشه

مطالب پیشنهادی