ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جانی آیو از فرهنگ طراحی در اپل می گوید [تماشا کنید]

در ماه نوامبر، اپل از محصول جدیدی رونمایی کرد که طی فصل تعطیلات کریسمس امسال در دسترس قرار گرفته است. این محصول، کتابی شامل 450 عکس از ساخته های مختلف کمپانی است که تاریخچه آنها ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

در ماه نوامبر، اپل از محصول جدیدی رونمایی کرد که طی فصل تعطیلات کریسمس امسال در دسترس قرار گرفته است. این محصول، کتابی شامل 450 عکس از ساخته های مختلف کمپانی است که تاریخچه آنها به iMac در سال 1998 باز می گردد. عنوان این کتاب «طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا» است و در دو اندازه مختلف با قیمت های 299 و 199 دلار به فروش می رسد.

حالا این کمپانی یکبار دیگر ویدیویی تبلیغاتی برای کتاب خود منتشر کرده و یکبار دیگر، روایت ویدیو را به طراح ارشد خوش نام خود، یعنی جانی آیو سپرده است. آیو در این ویدیو به صحبت درباره موضوعات گوناگونی می پردازد و توضیح می دهد که ذهنیت طراحی محصولات، چطور در اپل شکل می گیرد.

آیو همچنین در بخشی از سخنانش، جمله ای مطرح می کند که شاید بهترین دلیل ممکن برای تهیه این کتاب ارزشمند به شمار برود: «شما وقتی چگونگی شکل گیری یک شی را درک کنید، بیشتر از پیش با ماهیت آن آشنا می شوید.» آیو می گوید که داستان های زیادی در لا به لای صفحات کتاب نهفته که با عکس روایت می شوند و چگونگی رسیدن اپل، به جایگاه فعلی را به تصویر می کشند.

در حالی که زمان زیادی تا تعطیلات کریسمس باقی نمانده، کتاب تاریخچه اپل مطمئناً هدیه ای بی نظیر برای دوست داران این کمپانی به شمار می رود. در پایین، ویدیوی اپل با روایت جانی آیو نیز قابل مشاهده است که ذهنیت بهتری درباره «طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا» برایتان ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی