ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماژول دروبین iO محصول Giroptic
تکنولوژی

رونمایی از ماژول دوربین iO برای استریم آنلاین ویدیوهای ۳۶۰ درجه

در حال حاضر سه چالش اصلی پیش روی تولید و اشتراک گذاری ویدیوهای ۳۶۰ درجه وجود دارد: قیمت تجهیزات، کیفیت تصاویر خروجی و راحتی در استفاده. کمپانی فرانسوی «Giroptic» تلاش کرده با معرفی ماژول دوربین ۳۶۰ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

در حال حاضر سه چالش اصلی پیش روی تولید و اشتراک گذاری ویدیوهای ۳۶۰ درجه وجود دارد: قیمت تجهیزات، کیفیت تصاویر خروجی و راحتی در استفاده. کمپانی فرانسوی «Giroptic» تلاش کرده با معرفی ماژول دوربین ۳۶۰ درجه iO بر همه این مشکلات فائق بیاید.

این کیت ۲۴۹ دلاری فعلاً تنها با آیفون و آیپدهای اپل کار می کند و اتصال آن با گجت شما نیز از طریق درگاه لایتنینگ فراهم می شود. از همین طریق است که می توانید به راحتی و سرعت عکس ها و ویدیوهای با کیفیت ۳۶۰ درجه را ثبت و به صورت زنده روی اینترنت استریم نمایید.

giroptic-io-03

شرکت Giroptic از سه سال پیش به طور جدی کار خود را در این عرصه آغاز کرده و اولین محصول آنها در قالب یک کمپین سرمایه گذاری گروهی در سایت کیک استارتر، با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شد. محصول آنها (360cam) به طور رسمی اولین دوربینی بود که امکان استریم زنده ویدیوهای ۳۶۰ درجه را در اختیار کاربران قرار می داد.

giroptic-io-05

ماژول iO هنوز مراحل توسعه خود را طی می کند و طبق وعده سازنده، در سال ۲۰۱۷ در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

giroptic-io-04

کیفیت تصاویر ارائه شده شده توسط این گجت کوچک گرچه در رده بهترین ها محسوب نمی شود، اما قطعاً نیاز استریم کننده های ویدیو را برآورده می کند. ضمن این که کاربری آن بسیار آسان بوده و در کمترین زمان ممکن آماده کار می شود.

giroptic-io-14همان طور که گفتیم این محصول همچنان مراحل توسعه خود را طی می کند، بنابراین هنوز نمی توان در خصوص کیفیت نهایی آن اظهار نظر کرد، اما در صورت رفع باگ های موجود قطعاً می توان به آینده iO امیدوار بود.

giroptic-io-12

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی