ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی مانیتورهای 4K با پشتیبانی از HDR را به CES 2017 می آورد

کمپانی ال جی عادت دارد قبل از رونمایی رسمی محصولاتش، یکی دو بار آنها را معرفی کند و در همین راستا، امروز این شرکت کره ای اطلاعاتی را در مورد مانیتورهایی که به نمایشگاه CES ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

کمپانی ال جی عادت دارد قبل از رونمایی رسمی محصولاتش، یکی دو بار آنها را معرفی کند و در همین راستا، امروز این شرکت کره ای اطلاعاتی را در مورد مانیتورهایی که به نمایشگاه CES 2017 خواهد آورد، منتشر ساخته است.

ال جی که یکی از پیشگامان صنعت نمایشگر و فناوری های پیشرفته این حوزه به شمار می رود، قصد دارد اولین مانیتور 32 اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR خود را به شماره مدل 32UD99 در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی که اوایل سال 2017 در لاس وگاس برگزار می شود، معرفی کند.

بهره گیری از فناوری HDR تحت استاندارد HDR10 خبر خوبی برای تمامی کاربران، از جمله شیفتگان فیلم های سینمایی، طراحان حرفه ای و گیمر ها به شمار می رود، و کیفیت تصویر خیره کننده ای را برای بیننده به ارمغان خواهد آورد. همچنین بلندگوهای تعبیه شده در این مانیتور از فناوری Rich Bass ال جی بهره می گیرند.

lg-monitor-32ud99-1

گفتنیست مانیتورهای 4K از مدت ها قبل در بازار حضور دارند، و تکنولوژی HDR نیز هم اکنون به یکی از قابلیت های اصلی تلویزیون های خانگی جدید بدل شده، بنابراین تعجبی ندارد که شاهد بهره گیری از این دو فناوری در مانیتورهای خانگی نیز باشیم، و در این زمینه ال جی را می توان یکی از پیشگامان بازار دانست.

نمایشگر 32UD99 از پنل IPS بهره می گیرد که قادر است تا 95 درصد بازه گاموت رنگی P3 را پوشش دهد. همچنین با وجود درگاه USB-C در این مانیتور، کاربر می تواند به صورت همزمان از طریق یک کابل به شارژ لپ تاپ و انتقال تصویر بپردازد.

لازم به ذکر است علاوه بر این مدل، ال جی قصد دارد مانیتورهای سری UltraFine که مخصوص مک بوک پرو طراحی شده اند، و همچنین اعضای خانواده UltraWide Mobile که اولین نمایشگرهای مجهز به قابلیت کروم کست محسوب می شوند را نیز در CES 2017 به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی