ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام قیمت نوادگان تندر 90 در بازار انگلستان

برند کمتر شناخته شده داچیا یکی از خودروسازان شرق اروپاست که در سال 1966 تاسیس شده و اصالتی رومانیایی دارد. این کمپانی در سال 1999 توسط رنو خریداری شد تا به هاب این شرکت در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

برند کمتر شناخته شده داچیا یکی از خودروسازان شرق اروپاست که در سال 1966 تاسیس شده و اصالتی رومانیایی دارد. این کمپانی در سال 1999 توسط رنو خریداری شد تا به هاب این شرکت در مرکز و شرق اروپا تبدیل شود.

dacia-1325-liberta-1362_9

از آن تاریخ به بعد با حمایت فرانسوی ها این شرکت رومانیایی توانسته فاصله خود با تکنولوژی روز را کاهش دهد و با ارایه محصولاتی اقتصادی و ارزان قیمت در بازار کشورهای در حال توسعه نامی برای خود دست و پا کند.

تندر 90 یا لوگان یکی از ساخته های مشترک رنو و داچیاست که در کشور ما با لوگوی رنو مونتاژ می شود.

dacialogan-126_2

نمایشگاه پاریس امسال در کنار مدل های سریع و لوکس، میزبان محصولاتی اقتصادی نظیر خودروهای داچیا بود که برای سال 2017 با انجام فیس لیفتی جزیی بروزآوری شده بودند. به تازگی قیمت این مدل ها برای بازار انگلستان منتشر شده که نگاهی گذرا به آنها خواهیم داشت.

facelifted-dacia-range-priced-in-the-uk-still-shockingly-affordable_4

بر این اساس مدل پایه ساندرو استپ وی که نسل قدیمی تر آن مناسب مشتری ایرانی دانسته شده، در نسخه 2017 برابر با 8,795 پوند (حدود 43 میلیون تومان) قیمت گذاری شده است. با این قیمت مشتری انگلیسی صاحب یک خودروی 90 اسب بخاری با شتاب 11.1 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی 5.1 لیتر می شود.

facelifted-dacia-range-priced-in-the-uk-still-shockingly-affordable_36 facelifted-dacia-range-priced-in-the-uk-still-shockingly-affordable_38

لوگان MCV یا همان تندر 90 استیشن در مدل سال 2017 با قیمتی بسیار رقابتی ارایه شده که آن را به ارزان ترین استیشن بریتانیا بدل کرده است. مشتریان انگلیسی برای خرید این خودرو باید 6,995 پوند (حدود 35 میلیون تومان) از حساب خود برداشت کنند.

facelifted-dacia-range-priced-in-the-uk-still-shockingly-affordable_25

با این رقم آنها صاحب یک اتومبیل خانوادگی 75 اسب بخاری با شتاب 14.7 ثانیه و مصرف سوختی برابر با 5.4 لیتر در صد کیلومتر ترکیبی خواهند شد.


facelifted-dacia-range-priced-in-the-uk-still-shockingly-affordable_27

شاسی بلند خوش فرم این کمپانی یعنی داستر نیز در مدل پایه 14,995 پوند (حدود 75 میلیون تومان) قیمت خورده که با این قیمت ارزان ترین شاسی بلند بریتانیا محسوب می شود.

facelifted-dacia-range-priced-in-the-uk-still-shockingly-affordable_47

در زیر کاپوت این خودرو یک موتور 1.5 لیتری توربودیزل به قدرت 110 اسب بخار قرار دارد که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه ساخت رنو به چرخ های جلو منتقل می شود. با این مشخصات داستر شتابی برابر با 11.9 ثانیه و مصرف سوختی برابر با 4.5 لیتر در صد کیلومتر ترکیبی دارد.

facelifted-dacia-range-priced-in-the-uk-still-shockingly-affordable_45

از جمله تغییرات عمومی که در محصولات سال 2017 داچیا دیده می شود می توان به مواردی مثل چراغ های اصلی سه تکه، چراغ های روشنایی در روز استاندارد، طراحی مدرن تر فرمان، انتقال کلیدهای پنجره از روی کنسول به در و اضافه شدن سوکت 12 ولتی در قسمت عقب اشاره کرد.

facelifted-dacia-range-priced-in-the-uk-still-shockingly-affordable_26

استفاده از رینگ های جذاب تر به همراه امکان انتخاب دو رنگ جدید بخش دیگری از تغییرات محصولات داچیا برای سال 2017 می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • amir
    amir | ۲۶ آذر ۱۳۹۵

    واقعا جای تاسف داره مدل قدیمی 2008 باقیمت بالا 50تومن دارن میدن به ملت اونوقت مدل جدیدش 43تومن قیمت خورده!! انگلیس جنایت کار چقد هوای مردشو داره :)) اقتصاد مقاوقتی گ...م فقط دزدی بی عدالتی میبینم

  • javad ahmadi
    javad ahmadi | ۲۶ آذر ۱۳۹۵

    این رنو های جدید رو بیارن تو ایران به هر کدوم ۳۰ میلیون اضافه میشه...که میره تو جیب بعضیا....زیاد خوش حال نشید??

    • javadimoheb
      javadimoheb | ۲۶ آذر ۱۳۹۵

      کاش 30 میلیون اضافه میشد ! آخرین مدل رنو داستر که مشخص نیست تولید داچیا هست یا خود رنو توسط نگین خودرو 119 میلیون فروخته میشه ! خودروی 50 میلیونی به بیش از دو برابر قیمت فروخته میشه ! درحالیکه تعرفه واردات خودرو 45 درصد هست !

  • سعید
    سعید | ۲۶ آذر ۱۳۹۵

    مصرف سوخت خودرو ها عجیب بود فقط 5 لیتر اونم یه خودرو اقتصادی با شتاب 11
    دویست شش که جونا باهش حال میکنن اشتباه نکنم شتابش 14 هستش
    با قیمت 35 میلیون کاملا عاقلانست بهتر از سمند و 405 و 206 تیپ دو

  • pars
    pars | ۲۶ آذر ۱۳۹۵

    رنو رو میبینم (مخصوصا داچیاش) سریعا 4 مورد تو ذهنم تداعی میشه : ظاهر بد ریخت و زشت - بدون آپشن و امکانات - موتور ضعیف - گیربکس قوی
    من توی فرانسوی ها پژو رو بیشتر از بقیه شون میپسندم . خبری از پژو 301 نشد کی تولید میشه ؟
    ولی کلا از تویوتا و کیا و هیوندای خیلی خوشم میاد مخصوصا تویوتا

    • 7.62mm
      7.62mm | ۲۶ آذر ۱۳۹۵

      یه زاویه نگاه دیگه هم هست:
      محصولات داچیا ساده، کاربردی، با دوام، و مناسب کشورهای در حال توسعه و حتی اروپا هستن، و این رو استقبال در این کشورها ثابت کرده. هیچ خودروساز دیگه ای نتونسته این تعادل بین قیمت و کیفیت رو ایجاد کنه

مطالب پیشنهادی