ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپادهای بی سیم اپل
تکنولوژی

اپل ایرپادهای بی سیم گم شده را با دریافت مبلغی جایگزین می کند

ایرپادهای بی سیم اپل بعد از تاخیری طولانی بالاخره قرار است روانه بازار شوند، اما از این پس یکی از نگرانی های اصلی خریداران محصول، گم شدن این گجت های کوچک ۱۵۰ دلاری در حین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

ایرپادهای بی سیم اپل بعد از تاخیری طولانی بالاخره قرار است روانه بازار شوند، اما از این پس یکی از نگرانی های اصلی خریداران محصول، گم شدن این گجت های کوچک ۱۵۰ دلاری در حین استفاده خواهد بود. شرکت اپل در پاسخ به این نگرانی ها اعلام کرده است که در صورت کم شدن یکی از ایرپادها یا جعبه شارژ آنها، کاربران می توانند با پرداخت مبلغ ۶۹ دلار قطعه گم شده را جایگزین کنند.

بنا بر اطلاعات مندرج در صفحه خدمات پس از فروش وبسایت اپل، گارانتی یک ساله ارائه شده همراه ایرپادهای بی سیم تنها شامل تعمیرات آنها می شود و در صورت گم شدن هر قطعه کاربر می بایست مبلغی را برای جایگزینی آن پرداخت کند. ضمن این که پس از گذشت دوره یک ساله ضمانت نیز تعمیر هر قطعه و یا جایگزینی آن مشمول پرداخت ۶۹ دلار می شود.

poo

البته در صورتی که پس از اتمام دوره ضمانت، باتری ایرپادها دچار مشکل شود و یا جعبه شارژ آنها آسیب ببیند، هزینه تعمیر باتری آنها برابر ۴۹ دلار خواهد بود.

به نظر می رسد عاقلانه ترین کار این باشد که با دقت تمام مراقب هدفون های گران قیمت خود باشید و همواره از محکم بودن آنها روی گوش های خود اطمینان حاصل کنید. گرچه تیم کوک پیش از این گفته بود که او در حین انجام ورزش های روزمره نیز ایرپادها را روی گوش خود داشته است، اما روش ایمن تر آن است که حین فعالیت های پر تحرک، لذت شنیدن موسیقی را با هدست های سیم دار کسب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۲۷ آذر ۱۳۹۵

    برو بچ اپل بمبی به این تیتر خوب دقت کنید بعد از روی تعصب و از شدت سوزش بالا نظر بدید افتاد????
    به نظر می رسد عاقلانه ترین کار این باشد که با دقت تمام مراقب هدفون های گران قیمت خود باشید و همواره از محکم بودن آنها روی گوش های خود اطمینان حاصل کنید. گرچه تیم کوک پیش از این گفته بود که او در حین انجام ورزش های روزمره نیز ایرپادها را روی گوش خود داشته است، اما روش ایمن تر آن است که حین فعالیت های پر تحرک، لذت شنیدن موسیقی را با هدست های سیم دار کسب کنید. میفهمی که تمیم کوکی چی میگه کوکش کنید کوکش تموم شده از هدفون سیمدار استفاده کنید سیم دار?????????????????????

  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۲۷ آذر ۱۳۹۵

    بعدش اگه از گوش نمیافتاد که نمیگفت با مبلغ ناچیزززز??? ایرپاد گم شده را عوض میکنم مرض نداره که خخخخخخخ دوستان اپل بمبی به تیتر دقت نمیکنن فقط از شدت سوزش بالا نمیدونن چی بلغور کنن???????????????????????????☺??????????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی