ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مسنجر فیسبوک آپدیت شد؛ اضافه شدن افکت های قدرتمند برای عکاسی

فیسبوک به تازگی با انتشار آپدیت تازه Facebook Messenger، کمی بر جذاب تر شدن دوربین پیام رسان خود تمرکز کرده و با اضافه کردن افکت هایی تازه به رابط کاربری آن، سعی دارد تجربه بهتری برای ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

فیسبوک به تازگی با انتشار آپدیت تازه Facebook Messenger، کمی بر جذاب تر شدن دوربین پیام رسان خود تمرکز کرده و با اضافه کردن افکت هایی تازه به رابط کاربری آن، سعی دارد تجربه بهتری برای استفاده کاربران رقم زند.

به گفته فیسبوک، ویژگی های تازه دوربین جایگزین کیبورد خواهند شد. حالا کلید عکس برداری به وسط بخش پایینی صفحه نقل مکان کرده و در سمت راست آن نیز، تنها با یک اشاره به بخش تازه پالت دست پیدا می کنید.

علاوه بر این، فیسبوک در آخرین ورژن مسنجر، بخشی را برای پیدا کردن ماسک های سه بعدی، فیلترهای مختلف و افکت های جذاب و خاص اختصاص داده که می توانید با استفاده از آن ها به تصاویر خود جلوه تازه ای ببخشید.

1

در کنار تمامی ویژگی های اضافه شده، لیست استیکرهای موجود در پیام رسان شرکت فیسبوک به روزرسانی شده و می توانید از تمامی آن ها در عکس ها و نوشته های خود استفاده کنید.

با ورود به بخش پالت نیز صفحه ای خالی در اختیارتان قرار می گیرد که به وسیله آن می توانید با استفاده از استیکرها و ابزارهای مختلف به طراحی بپردازید و جلوه جذابی به متن ها خود ببخشید.

به روزرسانی تازه مسنجر فیسبوک از همین حالا قابل دریافت است و کاربران هر دو پلتفرم اندروید و iOS می توانند با ورود به سرویس های خود، به دانلود آن بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی