ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گزارش دیجیاتو از غرفه «مانا پی» در نمایشگاه الکامپ ۹۵ [تماشا کنید]

همانطور که احتمالا در جریان هستید نمایشگاه الکامپ ۹۵ از ۲۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است. فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان) از جمله شرکت های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

همانطور که احتمالا در جریان هستید نمایشگاه الکامپ ۹۵ از ۲۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان) از جمله شرکت های داخلی حاضر در این رویداد است که در میان گروه محصولات و خدمات گسترده خود، اپلیکیشنی به نام «ماناپی» را در جریان الکامپ رونمایی کرده است.

این اپ به تعبیر شرکت سازنده اش با هدف تسهیل خرید شارژ و پرداخت سریع قبض برای سیستم عامل اندروید توسعه یافته است. برای استفاده از ماناپی صرفا کافیست آن را از کافه بازار دانلود، روی موبایل تان نصب کرده و بعد از تکمیل پروفایل خود اقدام به پرداخت قبوض نمایید.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از این اپ لازم است حتما به اینترنت دسترسی داشته و رمز دوم کارت بانکی خود را نیز دریافت کرده باشید. اما وجه تمایز این برنامه در کنار سهولت استفاده، جنبه سرگرمی آن است که امکان دریافت جایزه با ارزش های ریالی مختلف را برای کاربران فراهم می کند.

فناپ در آغاز راه، فعالیت های خود را در حوزه نرم افزارهای بانکی آغاز کرد، اما امروز علاوه بر این بخش، در حوزه های دیگر فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت است و با ارائه راه حل های مورد اعتماد در حوزه های مالی، بانکی و بیمه ای، ارتباطات و مخابرات، حمل و نقل هوشمند، سلامت هوشمند، مدیریت منابع سازمانی، مراکز داده، امنیت و تجهیز ساختمان  ها و شعبه های هوشمند تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های مطرح در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح ملی شده است.

در ادامه میتوانید توضیحات آقای قاضی مقدم در مورد این اپلیکیشن را مشاهده نمایید.

مانا پی

مانا پی

سازنده: فناپ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۴/۹ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی