ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از جدیدترین روش پرداخت موبایلی بر بستر اپلیکیشن در الکامپ 95

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است و امروز نیز به کار خود خاتمه می دهد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است و امروز نیز به کار خود خاتمه می دهد.
در جریان این رویداد شرکت پرداخت الکترونیک سامان همزمان با برگزاری نشست خبری خود از جدیدترین متد پرداخت موبایل در بستر اپلیکیشن رونمایی کرد که در ادامه میتوانید بیانیه خبری رسمی این شرکت در همین رابطه را بخوانید.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه از جدیدترین متد پرداخت موبایل در بستر اپلیکیشن رونمایی کرد. در این نشست مطبوعاتی که در خلال بیست و دومین نمایشگاه الکامپ برگزار شد علیرضا غفوری معاون عملیات پرداخت الکترونیک پارسیان با اعلام این خبر گفت: ماموریت اصلی شرکت ارزش افزایی برای مشتریان است و برای تحقق این هدف شناخت کاملی از بازار فناوری اطلاعات و تحرکات مشتریان نیاز داریم.

وی افزود:شناخت نیاز مشتریان در بخش های بازار ما را به سمت تولید روشی نوین در پرداخت درون برنامه ای اپلیکیشن های موبایل سوق داد.مشکلی که  کاربران تا به حال با آن روبرو بودند خارج شدن از محیط اپلیکیشن ها برای پرداخت های درون برنامه ای بوده است.

unnamed-1

معاون عملیات پرداخت الکترونیک سامان ادامه داد: بررسی و تحقیق تیم R&D شرکت ،تولید و عرضه متد نوین پرداخت درون برنامه ای به نامSeppay را در پی داشت.

در ادامه این نشست فرید ستاره مدیر تحقیق و توسعه پرداخت الکترونیک سامان جزییات بیشتری از این روش را برای اصحاب رسانه توضیح داد و ابراز داشت: موضوع پرداخت درون برنامه ای سال ها است شروع شده است اما روشی که در کشور اجرا می شود امروزه یک روش منقضی شده است.

وی افزود: تب کردن در اپلیکیشن ها طبق استانداردهای جهانی می بایست به سمت کم شدن برود و خارج شدن از محیط آشنای اپلیکیشن و  ورود به محیطی نا آشنا برای کاربر آزار دهنده است. امروزه از روش های نوینی در دنیا استفاده می شود که برای اولین بار در کشور توسط پرداخت الکترونیک سامان رونمایی شده است.

وی با بیان این که امنیت در این روش به بالاترین سطح خود خواهد رسید گفت: به دلیل این که امنیت در سمت سرور قرار می گیرد و کوچکترین تحرکات در سمت اپلیکیش کاربر، توکن ارتباطی را مختل می کند می توانیم ادعا کنیم

در پایان این نشست که با سئوال و جواب خبرنگاران همراه بود مدیران پرداخت الکترونیک سامان  از همکاری با صاحبان کسب و کارهای مبتنی بر پرداخت اپلیکیشنی خبر داد و اظهار داشت:صاحبان کسب و کار می توانند با تعامل با شرکت از این متد برای بهینه پرداخت شدن کاربرانشان در پرداخت های الکترونیکی بهره مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رهگذر
    رهگذر | ۳۰ آذر ۱۳۹۵

    به گمانم این قسمت گزارش مشکل داره (جمله ناتمام مونده)
    "...و کوچکترین تحرکات در سمت اپلیکیش کاربر، توکن ارتباطی را مختل می کند می توانیم ادعا کنیم !؟!؟"

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۹ آذر ۱۳۹۵

    توضیحات کامل تر رو میتونید در اینجا ببینید:
    way2pay.ir/58648
    خدا رحم کنه, از این به بعد phishing پشت phishing

  • abbasalim
    abbasalim | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    کاش بیشتر توضیح میدادید

مطالب پیشنهادی