ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه جدید بازی ایرانی خروس جنگی منتشر شد

بازی موبایلی «خروس جنگی» برای گیمرهای ایرانی نام آشنایی‌ است. عنوان ساخته‌ی استودیو بازی‌سازی مدریک از همان ابتدای عرضه نه‌ تنها نظر مثبت منتقدان و فعالان بازیسازی ایران را به همراه داشت؛ بلکه توانست تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

بازی موبایلی «خروس جنگی» برای گیمرهای ایرانی نام آشنایی‌ است. عنوان ساخته‌ی استودیو بازی‌سازی مدریک از همان ابتدای عرضه نه‌ تنها نظر مثبت منتقدان و فعالان بازیسازی ایران را به همراه داشت؛ بلکه توانست تا با موفقیت در فروشگاه‌های آنلاین سیستم‌های عامل همراه مختلف، دل گیمرها را هم به‌دست بیاورد.

در طول دو سالی که از عرضه‌ی رسمی این عنوان می‌گذرد، تیم تولید و پشتیبانی بازی همواره با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف، پاسخ اعتماد هواداران را داده است؛ اما جدیدترین به‌روزرسانی بازی در شرایطی عرضه می‌شود که تغییرات بنیادی بسیاری را شامل خواهد شد.

از جمله تغییرات بنیادین این نسخه می‌توان به تغییر سیستم مبارزه، اضافه شدن امکانات متفاوت به بخش اتحاد، تورنومنت و داستانی اشاره کرد. ظاهر بازی و رابط‌ کاربری آن نیز به شکلی بی‌سابقه بهینه شده و در حال حاضر با رابط کاربری کاملا متفاوتی روبه‌رو هستیم.

علاوه بر این، بازی در حال حاضر از طریق گوگل‌پلی و اپ استور در بازار بین‌المللی نیز عرضه شده است. استودیو مدریک طی مکاتباتی که با آژانس‌های تبلیغاتی حوزه‌ی بازی در سراسر جهان داشت، توانست تا کمپین‌های تبلیغاتی موفقی برای بازی در ترکیه، عربستان سعودی و هم‌چنین امارات به راه بیاندازد و به دنبال آن بازی در کمتر از چند هفته بیش از ۳۰ هزار کاربر جذب کرد.

«خروس جنگی» عنوانی در سبک مبارزه‌ای آنلاین با المان‌های ژانر نقش‌آفرینی است که طبق اعلام تیم توسعه‌دهنده، تا کمتر از چند هفته‌ی دیگر در بازار بین‌المللی هم منتشر خواهد شد.

با استفاده از لینک اختصاصی زیر، می‌توانید جدیدترین نسخه‌ی خروس جنگی را از طریق کافه بازار دریافت کنید و به صدها هزار نفر دیگر که در حال تجربه‌ی بازی هستند، بپیوندید:

https://app.adjust.com/epok2e

در ادامه می توانید چند اسکرین شات از تغییرات نسخه جدید را مشاهده کنید:

2-w600 3-w600 4-w600 5-w600 6-w600 1111-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی