ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دموی بازی Resident Evil 7: Biohazard منتشر شد

دموی نسخه پی سی بازی مورد انتظار و ترسناک Resident Evil 7: Biohazard بالاخره در شبکه استیم منتشر شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. در حالی که نزدیک به یک ماه تا انتشار ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

دموی نسخه پی سی بازی مورد انتظار و ترسناک Resident Evil 7: Biohazard بالاخره در شبکه استیم منتشر شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

در حالی که نزدیک به یک ماه تا انتشار رزیدنت اویل 7 باقی مانده و اغلب مردم از تغییرات اعمال شده در نسخه های اخیر ناراضی هستند، کمپکام نوید بازگشت به ژانر ترسی که به ریشه های این سری وفادار هستند خبر می دهد.

حال تجربه ی یک ساعت نخست این بازی در اختیار کاربران و گیمرهای پی سی قرار گرفته و با رجوع به سرویس Steam (استیم) می توانید دموی رزیدنت اویل 7 را دانلود کنید.

گفتنی است استیم یکی از اصلی ترین مراجع فروش و پخش بازی های دیجیتالی است و بستری برای تجربه آنلاین گیمینگ فراهم می آورد. این سرویس در سال 2003 توسط شرکت Valve طراحی شد و در حال حاضر به یکی از بزرگترین جوامع گیمینگ سراسر دنیا تبدیل گشته است.

resident-evil-7-12-w600

برای دانلود بازی فوق، با ورود به وب سایت شبکه استیم به آدرس www.steam.com ثبت نام کرده و اپلیکیشن رسمی آن را دانلود کنید (لازم به ذکر است به علت تحریم های اعمال شده علیه ایران، برای این منظور احتمالاً به نرم افزارهای تغییر آی پی احتیاج خواهید داشت).

بعد از دانلود نصاب کم حجم استیم، سرویس مورد نظر به صورت داخلی از طریق اینترنت دانلود شده و پس از آن می توانید وارد استور بازی های پی سی این سرویس شوید.

با ورود به صفحه اختصاصی رزیدنت اویل 7، گزینه «Play Game» را انتخاب کرده و پس از تکمیل فرآیند بارگذاری از تجربه دموی یک ساعت اول این بازی لذت ببرید.

ناگفته نماند که جدیدترین عنوان رزیدنت اویل در تاریخ 5 بهمن برای کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 و کامپیوترهای خانگی منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی