ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ایسوس کارت صوتی Xonar U7 MKII را معرفی کرد

تجربه شنیداری با کیفیت، می تواند جذابیت های یک فیلم سینمایی یا بازی کامپیوتری را دوچندان نماید. اگرچه چیپ های صوتی تعبیه شده روی مادربرد (اصطلاحاً آنبورد) نیاز اکثر کاربران عادی را برآورده می کنند، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۰

تجربه شنیداری با کیفیت، می تواند جذابیت های یک فیلم سینمایی یا بازی کامپیوتری را دوچندان نماید. اگرچه چیپ های صوتی تعبیه شده روی مادربرد (اصطلاحاً آنبورد) نیاز اکثر کاربران عادی را برآورده می کنند، اما حرفه ای ها همیشه به تجهیزات متمایزی نیاز دارند.

در همین راستا، روابط عمومی کمپانی ایسوس متن زیر را برای معرفی کارت صوتی اکسترنال Xonar U7 MKII به رشته تحریر درآورده که در ادامه آن را مطالعه می کنید:

ایسوس کارت صوتی Xonar U7 MKII را معرفی کرد

همانطور که در پردازش های سنگین برای داشتن بالاترین کیفیت نیاز به تجهیزات قدرتمند نظیر کارت گرافیک و پردازنده قوی هستیم، در مقوله صوت نیز نیاز به سخت افزار متناسب احساس می شود. ایسوس همواره با در نظر گرفتن نیازهای کاربران، راهکارهایی متنوع در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این بار ایسوس کارت صدایی با رابط USB به نام Xonar U7 MKII معرفی کرده که کیفیت صدا را در همه دستگاه ها برای شما مهیا می کند.

ابعاد کوچک، صدایی دیدنی!

Xonar U7 MKII ایسوس با استفاده از رابط USB، سازوکار و عملکردی مشابه نمونه قبلی یعنی Xonar U7 را داراست که می تواند صدای 7.1 کاناله واقعی و با کیفیت 192kHz/24bit و HD را تولید نماید.

xonar-u7-mkii-gaming-1

مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) مدل Cirrus Logic CS4398 و فناوری انحصاری Hyper Grounding ایسوس می تواند نرخ سیگنال به نویز (SNR) برابر با 114 دسیبل داشته باشد که بهترین تجربه شنیدن صوت را در بر خواهد داشت. ابعاد کوچک Xonar U7 MKII برای میز کار کوچک یا حمل نقل و استفاده در لپتاپ ها بسیار مناسب است.

افزایش کیفیت بازی و محتوای چندرسانه ای

Xonar U7 MKII ایسوس برای بازی و تولید محتوای چندرسانه ای بسیار کارامد است. ورودی/خروجی های اختصاصی برای جک هدفون و میکروفون به کاربر اجازه می دهد تا بدون وقفه به بازی بپردازد.

xonar-u7-mkii-gaming-2

کنترلر گردان صدای روی Xonar U7 MKII عملکردی دوجانبه دارد و می توان بلندی صدای هدست و بلندگوها را با فشردن و کلیک روی آن به سادگی تنظیم کرده و صدای خروجی را سوئیچ کرد.

کنترل همه جانبه صدا

Xonar U7 MKII ایسوس با نرم افزار Sonic Studio عرضه می شود که امکان شخصی سازی همه جانبه بر روی اکولایزر و باند های مختلف صدا را فراهم می کند. برخلاف نرم افزارهای صوتی رایج و تنظیمات گیج کننده، Sonic Studio پروفایل های بهینه و چند منظوره متنوعی را به صورت پیش فرض در خود جای داده است.

xonar-u7-mkii-gaming-12

این کارت صوتی، مانند دیگر کارت صوتی های گیمینگ ایسوس از فناوری انحصاری Sonic Radar Pro ایسوس بهره می برد که به کاربر امکان تشخیص جهت صدا را در بازی های اول شخص و شوتینگ مهیا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی