ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ APK Editor؛ ابزاری برای دستکاری و ویرایش اپلیکیشن های اندروید

تا کنون در مطالب معرفی اپلیکیشن دیجیاتو برنامه های فراوانی برای شخصی سازی اندروید به شما معرفی کرده ایم؛ از لانچر و ویجت ها بگیرید تا اپلیکیشن هایی که ریزترین اجزای سیستم عامل را دستخوش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تا کنون در مطالب معرفی اپلیکیشن دیجیاتو برنامه های فراوانی برای شخصی سازی اندروید به شما معرفی کرده ایم؛ از لانچر و ویجت ها بگیرید تا اپلیکیشن هایی که ریزترین اجزای سیستم عامل را دستخوش تغییر می کنند.

محور کار اپلیکیشن امروز باز هم شخصی سازی است، اما نه به شیوه ای که انتظارش را دارید. APK Editor ابزاری برای شخصی سازی اپلیکیشن هاست که کدنویسی فایل های APK را هدف گرفته و به لطف ساختار متن باز اندروید، اعمال تغییرات در اپلیکیشن ها را از اساس و بنیان انجام می دهد.

با نصب APK Editor می توانید به ویرایش و دستکاری کلیه فایل های APK و حتی اپلیکیشن های نصب شده در موبایل تان بپردازید؛ ویرایش جزئیاتی مثل نام اپلیکیشن، ورژن اپ، تصویر پس زمینه، آیکن ها، دسترسی ها و حتی بنرهای تبلیغاتی.

apk-editor-1-w600

APK Editor برای شروع ویرایش سه انتخاب پیش رویتان می گذارد: Simple Edit، Common Edit و Full Edit. مورد اول برای ویرایش اطلاعات ساده و دم دستی است، مثلا اسم اپلیکیشن، عنوان پکیج یا ورژن اپ که به تخصص خاصی احتیاج ندارد.

اما اوضاع در مورد Simple Edit و Full Edit کمی فرق می کند. در حالت Simple، محتویات فایل APK برایتان باز می شود تا بتوانید چیزهای ساده ای مثل تصویر پس زمینه، تصویر بارگذاری اپلیکیشن، لوگوها و صداها را عوض کنید.

اما حرفه ای ترین حالت که تسلط بر برنامه نویسی می خواهد، حالت Full Edit است که کدنویسی های اپلیکیشن را هم برایتان باز می کند تا بتوانید تنظیمات تخصصی تری انجام دهید. از هر حالتی که ویرایش کنید، APK Editor در نهایت تغییرات اعمال شده تان را در قالب یک فایل جدید ذخیره می کند. این فایل جدید را مجددا باید نصب کنید تا بتوانید شاهد تغییرات باشید.

کار با APK Editor مزایای زیادی دارد که مهم ترینش شخصی سازی اپلیکیشن هاست. کمی که با آن کار کنید ممکن است اعمال تغییرات در اپلیکیشن ها حتی برایتان به یک تفریح سرگرم کننده تبدیل شود، چیزی که بعید می دانیم در سیستم های عامل دیگر بتوانید مشابهش را تجربه کنید.

APK Editor از آن دست اپلیکیشن هایی است که اندرویدی ها بابت امکانات شخصی سازی آن می توانند به طرفداری از سیستم عامل محبوب شان ببالند. این محصول جذاب و کارآمد را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دانلود نمایید.

APK Editor

APK Editor

سازنده: SteelWorks قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی