ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و هدف گذاری سود عملیاتی 25 میلیارد دلاری برای سال 2017

گزارشات اخیر از کره جنوبی، حاکی از آن هستند که سران سامسونگ الکترونیکس طی هفته جاری نشست هایی را با حوزه های مختلف کسب و کار خود برگزار می کنند تا استراتژی عمومی هلدینگ را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

گزارشات اخیر از کره جنوبی، حاکی از آن هستند که سران سامسونگ الکترونیکس طی هفته جاری نشست هایی را با حوزه های مختلف کسب و کار خود برگزار می کنند تا استراتژی عمومی هلدینگ را به اطلاع آنها رسانده و در زمینه راهکارهای مختلف با آنها به بحث و گفتگو بپردازند.

به گفته خبرگزاری BusinessKorea این شرکت بزرگ می خواهد در سال 2017 تمام تلاش خود را به کار گرفته و به سود عملیاتی بالای 30 تریلیون وون (بیش از 25 میلیارد دلار) در پایان سال مالی دست یابد.

نشست سازمانی با بخش فناوی اطلاعات و ارتباطات موبایلی روز گذشته به انجام رسیده و «شین جونگ کیون» ریاست این جلسه را بر عهده داشت. امروز نیز گفتگو با بخش های لوازم الکترونیکی مصرفی به مدیریت «یون بو کئون» برگزار خواهد شد.

samsung_electronics_logo

گفتنیست در سال 2013، سامسونگ توانست به 36.8 تریلیون وون (30.95 میلیارد دلار) سود عملیاتی دست یابد، اما از آن زمان تاکنون موفق به شکستن این رکورد نشده. در سال آینده با توجه به افزایش قیمت صفحات نمایش و محصولات نیمه هادی، در کنار نرخ برابری مناسب وون و دلار، بهترین موقعیت برای صادرات در اختیار این کمپانی کره ای قرار گرفته تا شاید بتواند رکورد قبلی را نیز جابجا نماید.

البته سامسونگ برای سال 2016 نیز فروش بالای 200 تریلیون وون (168 میلیارد دلار) را در کنار سود عملیاتی بالغ بر 30 تریلیون وون پیش بینی کرده بود، اما بحران گلکسی نوت 7 همه اهداف آنها را نقش بر آب کرد، و ضرر 6 میلیارد دلاری ناشی از فراخوان این فبلت، مانع از دستیابی آنها به رقم های مورد انتظار شد.

لازم به ذکر است سامسونگ الکترونیکس در هر سال، در ماه های ژوئن و دسامبر اقدام به برگزاری نشست های استراتژی عمومی می کند و در این سلسله جلسات، بیش از 400 مدیر اجرایی و رؤسای بخش های مختلف مشارکت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۳۰ آذر ۱۳۹۵

    چه ارزوهای قشنگی داره این سامسونگ

  • CATer
    CATer | ۳۰ آذر ۱۳۹۵

    مشخصا میتونه برسه
    معمولاً این شرکت ها با دقت بسیار بالایی عملکرد سالهای آیندشون رو با توجه به محصولاتی که دارن و شرایط بازار و حتی شرایط سیاسی جهان رصد میکنن و اعداد و ارقامی که اعلام میشه با تلرانس خیلی خیلی کم به واقعیت تبدیل میشه...
    سامسونگم که غیر از گوشی و لوازم خونگی و... توی این سالها بعنوان تولید کننده قطعات الکترونیکی خیلی خوب عمل کرده...
    کلاً هرچیزی که رو حساب کتاب باشه، آخر عاقبت خوبی داره ?

مطالب پیشنهادی